کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مارس و سپتامبر:

ویندوز 10 سالی دو بار به‌روزرسانی جامع دریافت می‌کند

4 ارديبهشت 1396 ساعت 11:58

ایتنا - مارس گذشته Redstone 2 برای کاربران عرضه شد و همان زمان منابع آگاه اعلام کردند سپتامبر پیش‌رو به‌روزرسانی Redstone 3 عرضه می‌شود.




شرکت مایکروسافت رسماً تأیید کرده که از این پس، به صورت منظم و هر سال دو بار برای سیستم عامل ویندوز، به‌روزرسانی جامع عرضه خواهد کرد و در واقع به طور دقیق‌تر، در ماه‌های مارس و سپتامبر هر سال یک به‌روزرسانی کامل برای این سیستم عامل عرضه می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت مایکروسافت با آخرین برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم گرفته هر شش ماه یک بار به‌روزرسانی کلی برای پلتفرم سیستم عامل خود را در اختیار کاربران بگذارد. البته گفتنی است که این اتفاق، جدا از به‌روزرسانی‌های ماهانه این شرکت خواهد بود که برای رفع مشکلات امنیتی انجام می‌شود.

مایکروسافت در ماه مارس گذشته به‌روزرسانی Creators Update که از آن با نام Redstone 2 هم یاد می‌شود را برای کاربران عرضه کرد و همان زمان منابع آگاه اعلام کردند سپتامبر پیش‌رو به‌روزرسانی Redstone ۳ عرضه می‌شود.


هم‌اکنون این خبر از سوی مایکروسافت هم تأیید شده است که در ماه سپتامبر همه کاربران جهانی می‌توانند یک به‌روزرسانی جامع برای ویندوز ۱۰ در اختیار داشته باشند.
 
در بیانیه مایکروسافت گفته شد: «ما شنیده‌ایم که مشتریانمان می‌خواهند زمان دقیق‌تری برای دریافت به‌روزرسانی‌های جامع در اختیار داشته باشند و مدل اصلی خدمات‌رسانی در این زمینه را پیش رو ببینند. اعلام برنامه منظم به کاربران کمک می‌کند آسان‌تر نسخه‌های به‌روز شده محصولات مایکروسافت را روی سیستم خود مستقر کنند.»

در این بیانیه اعلام شد میزان سازگاری با ویندوز ۱۰ سریع‌تر از نسخه‌های پیشین این سیستم عامل بوده است و مایکروسافت آن را یک رکورد تاریخی برای خود می‌داند. هم‌اکنون ماهی ۴۰۰ میلیون دستگاه فعال مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که بخش اعظم آنها را رایانه‌های سازمانی تشکیل می‌دهند.
 


کد مطلب: 48720

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48720/ویندوز-10-سالی-دو-بار-به-روزرسانی-جامع-دریافت-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir