۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷

Visual Studio 2017 مایکروسافت عرضه شد

ایتنا - Visual Studio 2017 به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تمام قابلیت‌های مورد نیاز خود را در یک راهکار معنی‌دار برای سازمان خود به کار بگیرند.
Visual Studio 2017 مایکروسافت عرضه شد


شرکت مایکروسافت آخرین نسخه از ابزار توسعه نرم‌افزاری مشهور خود موسوم به Visual Studio 2017 را برای کارشناسان و متخصصان این عرصه عرضه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، سیستم Visual Studio که از آن به عنوان یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) یاد می‌شود، به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که بتوانند راهکارهای سازمانی را مبتنی بر پلتفرم خود ارائه دهند. برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان همچنین با بهره‌گیری از این ابزار، قادر خواهند بود که زبان برنامه‌نویسی اختصاصی خود را به کار برند.

«مایکل منصور» مدیر نوآوری‌های شرکت مایکروسافت در منطقه خاورمیانه در این خصوص گفت: «با محصول جدید خود به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهیم ابزارهای لازم برای توسعه صنعت خود را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشند.»

 

او همچنین توضیح داد: «سیستم Visual Studio 2017 به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تمام قابلیت‌های مورد نیاز خود را در یک راهکار معنی‌دار برای سازمان خود به کار بگیرند. این ابزار می‌تواند به صورت همزمان روی چند دستگاه استفاده شود، با زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف سازگاری دارد، محیط برنامه‌نویسی یکپارچه ارائه می‌کند و ابزارهایی را در اختیار برنامه‌نویسان می‌گذارد که می‌تواند خدمات مبتنی بر DevOps را روی آن توسعه دهند.»

از نظر کارشناسان، این ابزار، فضایی گسترده با قابلیت‌هایی شایان توجه به منظور توسعه نرم‌افزار برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در اختیار برنامه‌نویسان می‌گذارد و از این رو، عرضه نسخه جدید آن، اتفاقی مهم به شمار می‌رود.

به طور کلی سیستم Visual Studio 2017 بر افزایش بهره‌وری، اصول سازمانی و توسعه خدمات پردازش ابری Azure مبتنی بر فضای موبایلی تأکید دارد.
 
کد مطلب: 48642
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام