۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰

فیس‌بوک قابلیت پرداخت‌های گروهی را به مسنجر خود اضافه می‌کند

ایتنا- قابلیت ارسال پول به صورت فردی به دوستان و بالعکس قبلاً به مسنجر فیس‌بوک اضافه شده بود ولی اگر شما بخواهید به یک دسته از افراد پولی بدهید، این قابلیت چندان مناسب نیست.
فیس‌بوک قابلیت پرداخت‌های گروهی را به مسنجر خود اضافه می‌کند


فیس‌بوک به تازگی قابلیت جدیدی را به کاربران خود عرضه نموده که امتیاز قابل توجهی به شمار می‌رود و تسهیلات شایان توجهی را برای آنها فراهم می‌کند.

این شبکه بزرگ اجتماعی، تصمیم دارد که گام‌های خود را از پرداخت‌های "همتا به همتا" نیز فراتر بگذارد و قابلیت پرداخت‌های گروهی را به مسنجر خود اضافه کند. بنابراین کاربران دیگر مجبور نخواهند بود که به دوستان خود به صورت فردی پول واریز کنند.
کافی است که روی علامت بعلاوه‌ای که در گوشه سمت چپ پایین مکالمه گروهی قرار گرفته است بزنید، آیکن پرداخت‌ها را انتخاب کنید، مقداری که می‌خواهید برای هر نفر واریز کنید یا کل پولی که می‌خواهید بین این اشخاص به صورت مساوی تقسیم شود را انتخاب کنید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، پشتیبانی از پرداخت، ابتدا در سال 2015 به این مسنجر اضافه شد، در حالی که تنها امکان تراکنش‌های "یک به یک" را فراهم می‌کرد. این امکان برای جلسات ناهار، خرید بلیت و غیره مناسب بود. اکنون فیس‌بوک زیرساخت موجود را گسترش داده و امکان پرداخت‌های گروهی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.


گفتنی است فیس‌بوک اولین شرکتی نیست که مبادله پولی را تسهیل می‌کند. البته شما می‌توانید این کار را از طریق پی‌پال، ونمو و اسکوئر کش نیز انجام دهید، اما از آنجا که مردم مکالمات خود را از طریق مسنجر فیس‌بوک انجام می‌دهند، ممکن است ترجیح دهند که تمام این کارها را از طریق همین اپلیکیشن انجام دهند.

همه ما در موقعیت‌هایی مثل پرداخت صورت حساب در رستوران، خرید کادوی تولد، خرید بلیت و غیره که تعیین میزان بدهی هر کاربر مشکل باشد، قرار گرفته‌ایم. مسنجر فیس‌بوک این قابلیت را به شما می‌دهد که اگر دوستانتان درخواست پول کرده باشند، می‌توانید مقداری از پول تقاضا شده توسط دوست مورد نظرتان را در قسمت درخواست آن شخص پرداخت کنید یا به طور کلی آن را پرداخت نمایید.

برنامه به طور خودکار میزانی که هر شخص برای آن درخواست پرداخت کرده است را مشخص می‌کند. از این رو شما قادر خواهید بود که بدانید که چه کسی به شما پول داده و چه کسی به شما پول نداده است.
 
کد مطلب: 48597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام