۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
تجربه‌ای جدید در دنیای فناوری:

انتقال نیروگاه‌های برقی به فضای ابری IBM

ایتنا - شرکت تامین نیروی برق اردن اعلام کرد خدمات پردازش ابری IBM Cloud بهترین و ایمن‌ترین سرویس‌ها را در اختیار آنها می‌گذارد.
انتقال نیروگاه‌های برقی به فضای ابری IBM


شرکت تامین نیروی برق کشور اردن (JEPCO) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که خدمات پردازش ابری IBM را برگزیده است تا زیرساخت‌های فناوری خود را به‌روزرسانی و بازسازی کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از آی‌تی‌پی،‌ این شرکت در نظر دارد راهکارهای پردازش ابری IBM را مبتنی بر سرورهای داخلی خود و در قالب ابزارهای پیش‌فرض در اختیار بگیرد و از آنجایی که تعداد مشترکان آن رو به افزایش است، می‌بایست هرچه سریع‌تر همه فعالیت‌های خود را به فضای ابری انتقال دهد.

گفتنی است این تجربه‌ای جدید برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید فناوری اطلاعات در کاربردهای عمومی و ملی به شمار می‌رود.


شرکت تامین نیروی برق اردن همچنین اعلام کرد انتخابش بدین دلیل است که خدمات پردازش ابری IBM Cloud بهترین و ایمن‌ترین سرویس‌ها را در اختیار آنها می‌گذارد تا میزبانی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای SAP که قرار است مدیریت فعالیت‌های این شرکت را انجام دهد، با میزبانی فضای ابری مذکور به اجرا درآید.

شایان ذکر است که بر اساس توافقات صورت گرفته قرار است راهکار Business Innovation، سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع انسانی (ERP) به همراه خدمات مدیریت مالی IBM در شرکت تامین نیروی برق اردن راه‌اندازی شود.
 
شرکت IBM در اصل میزبانی خدمات پردازش عمومی برای شرکت JEPCO را عهده‌دار شده است و از این طریق می‌کوشد قابلیت‌های اجرایی و میزان اطمینان به خدمات فناوری را در این مرکز ارتقاء دهد.

علاوه بر این قرار شده است سرورهای IBM در اروپا نیز پشتیبانی از خدمات مورد نیاز شرکت برق اردن را برعهده بگیرند تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، در کوتاه‌ترین زمان اختلالات برطرف شود.
 
کد مطلب: 48567
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام