۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
شرکت‌های اینترنتی آمریکا:

اطلاعات کاربرانمان را نمی‌فروشیم

ایتنا - کامکست، وریزون و AT&T از جمله شرکت‌های فناوری هستند که تصریح کرده‌اند اطلاعات مربوط به سابقه وب‌گردی کاربران و مشتریان خود را به فروش نخواهند رساند.
اطلاعات کاربرانمان را نمی‌فروشیم


به دنبال مصوبه کنگره آمریکا برای تسهیل فروش داده‌های کاربران اینترنت توسط ISPها، تعدادی از این شرکت‌ها به مشتریان خود در مورد عدم اجرای مصوبه مذکور اطمینان دادند.


به گزارش ایتنا از فارس، کامکست، وریزون و AT&T از جمله شرکت‌های فناوری هستند که تصریح کرده‌اند اطلاعات مربوط به سابقه وب‌گردی کاربران و مشتریان خود را به فروش نخواهند رساند.

مصوبه کنگره آمریکا در این زمینه که کاملا بر خلاف مصوبات آن در دوره ریاست جمهوری اوباماست، به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در آمریکا امکان می‌دهد تا با دور زدن قوانین مربوط به حریم شخصی کاربران، تاریخچه استفاده آنها از مرورگرهای اینترنتی را به افراد و شرکت‌های ثالث بفروشند. این امر به خصوص به نفع شرکت‌های تبلیغاتی است که دوست دارند از این طریق آگهی‌هایی بر مبنای علائق و سلائق کاربران نمایش دهند.

بسیاری از کاربران اینترنت در آمریکا با حضور در شبکه‌های اجتماعی خشم و عصبانیت خود در مورد مصوبه مذکور را آشکار کرده‌اند. در مقابل شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت مشهور در این کشور با صدور اطلاعیه های جداگانه‌ای هرگونه برنامه‌ریزی برای چنین کاری را رد کرده‌اند. مصوبه یادشده با اکثریت ناچیزی و با حمایت اکثریت جمهوری‌خواه و بدون حمایت دموکرات‌ها به تصویب کنگره آمریکا رسید.
کد مطلب: 48490
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام