کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیستم‌عامل اندروید 2 بر روی ساعت هوشمند پیشرفته سوییسی جدید

خبرگزاری فارس , 25 اسفند 1395 ساعت 10:10

ایتنا - Tag Heuer ساعت‌های هوشمند خود را در دو مدل زنانه و مردانه عرضه می‌کند.




شرکت سوئیسی Tag Heuer‌ سازنده انواع ساعت‌های لوکس از فعالیت خود در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند خبر داده و می‌گوید به زودی ساعت هوشمند تازه‌ای با سیستم‌عامل اندروید ۲ عرضه می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از دیجیتال ترندز، این ساعت نسل دوم ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود و از امکانات دقیق تری برای موقعیت یابی مکانی برخوردار است.

از جمله مزایای این ساعت هوشمند نسبت به نسل اول آنها می‌توان به پوشش بهتر شبکه‌های بی‌سیم، باتری با ظرفیت بالاتر برای شارژ طولانی،سازگاری با فناوری ان.اف.سی و نمایشگر قدرتمندتر اشاره کرد.

سیستم‌عامل اندرویدویر ۲ که به طور اختصاصی برای نصب بر روی ساعت‌های هوشمند عرضه شده نسل جدیدی از این سیستم‌عامل گوگل است و به طور مستقل و بدون نیاز به اتصال ساعت به گوشی می‌تواند برنامه‌های مختلف را اجرا کند. تسهیل تبادل پیام متنی و پشتیبانی از خدمات پرداخت همراه اندروید پی از جمله ویژگی‌های سیستم‌عامل یاد شده است.

Tag Heuer ساعت‌های هوشمند خود را در دو مدل زنانه و مردانه عرضه می‌کند که ساعت‌های زنانه ابعاد کوچک‌تری خواهند داشت. انتظار می‌رود این ساعت‌ها حدود ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته باشند.


کد مطلب: 48406

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48406/سیستم-عامل-اندروید-2-روی-ساعت-هوشمند-پیشرفته-سوییسی-جدید

ايتنا
  https://www.itna.ir