کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپانی دل نمایشگرهای پیشرفته و خمیده خود را ارزان کرد

خبرگزاری فارس , 23 اسفند 1395 ساعت 15:08

ایتنا - نمایشگر 4K UHD شرکت دل به نام P2415Q به قیمت بی‌سابقه ۳۵۰ دلار عرضه می‌شود که برای یک نمایشگر با چنین ویژگی‌هایی بی‌سابقه است.




شرکت دل نمایشگر ۲۴ اینچی عریض و دارای انحنای خود را که از پخش ویدئوهای فوق دقیق پشتیبانی می‌کند با تخفیف مناسب در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.


به گزارش ایتنا از فارس، در شرایطی که برای خرید این نمایشگرهای پیشرفته باید امروزه مبلغی حدود ۱۰۰۰ دلار پرداخت کرد، یکی از مدل‌های نمایشگر 4K UHD شرکت دل به نام P2415Q به قیمت بی‌سابقه ۳۵۰ دلار عرضه می‌شود که برای یک نمایشگر با چنین ویژگی‌هایی بی‌سابقه است.

سازگاری با پرت‌های HDMI،USB و DisplayPort 1.2 باعث می‌شود که این نمایشگر به یک گزینه مطلوب برای اجرای انواع بازی‌های رایانه‌ای مبدل شود. دقت نمایشگر 4K UHD این رایانه ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و البته دل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ مدل‌های جدیدتری از آن را عرضه کند.

اما مدل ۲۷ اینچی این نمایشگر که P۲۷۱۵Q نام دارد، با تخفیف ۱۲۵ دلاری و به قیمت ۵۷۵ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. نمایشگر یادشده قبلا ۷۰۰ دلار قیمت داشت. این نمایشگر هم با پرت های متنوعی سازگاری دارد و شارژ آن از طریق پرت USB 3.0 صورت می‌گیرد که بر سرعت این کار می‌افزاید.


کد مطلب: 48391

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48391/کمپانی-دل-نمایشگرهای-پیشرفته-خمیده-خود-ارزان

ايتنا
  https://www.itna.ir