۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵

دالبی ویژن در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند

ایتنا- فناوری دالبی ویژن تجربه تماشای تصاویر با کیفیت‌تر و کنتراست بهتر را به کاربر می‌دهد.
دالبی ویژن در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند


برای اولین بار در یک گوشی هوشمند، از فناوری «دالبی ویژن» استفاده شد که این فناوری تصویری با روشنایی، کنتراست و رنگی بسیار متمایز و با کیفیت‌تر را برای کاربر به نمایش می‌گذارد.


به گزارش ایتنا از مهر، ال‌جی الکترونیکس از گوشی جدید هوشمند G6 با صفحه‌نمایش FULLVISION که به‌راحتی در یک دست جا می‌گیرد، در نمایشگاه بارسلونا رونمایی کرد.

این گوشی از فرمت کاملاً جدیدی در صفحه‌ نمایش استفاده می‌کند که باتجربه بصری سینمایی کامل می‌شود. همچنین نسبت صفحه‌نمایش آن به بدنه ۸۰ درصد است و از دوربین با لنز عریض و امکانات دیگری بهره می‌برد. G6 به اصول اولیه برای رسیدن به یک گوشی فوق پیشرفته برگشته است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا به بازخوردها و نظرات مشتریان پاسخ دهد.

گوشی ال‌جی G6 با صفحه‌نمایش FullVision ۵.۷ اینچی QHD+ (وضوح تصویر ۱.۴۴۰ در ۲.۸۸۰) و نسبت تصویر ۱۸:۹ که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند استفاده‌شده به بازار عرضه می‌شود. در مقایسه با نسبت تصویر معمول ۱۶:۹، نسبت تصویر ۱۸:۹ فضای نمایش بیشتر و تجربه همه‌جانبه‌ای هنگام دیدن ویدئو و بازی کردن در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد.

این گوشی می‌تواند عکس‌هایی با سایز کاملا مربعی و نسبت ۱:۱ بگیرد که بهترین سایز برای نرم‌افزارهای اینستاگرام، اسنپ‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. کاربران همچنین می‌توانند نسبت تصویرهای دیگری مثل ۴:۳، ۱۶:۹ و ۱۸:۹ هم انتخاب کنند.

گوشی ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته‌شده و قاب دور آن فلزی است و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید. پشت‌گوشی کاملاً تخت است و هیچ‌ بیرون‌زدگی دوربینی برای محافظت در کار نیست. این بدنه با حاشیه باریک کامل می‌شود. حاشیه‌ای که در بالا با بازطراحی و قرار دادن جای دوربین، سنسورها و بلندگو در یک ردیف، به کمترین حد خود رسیده است.

لبه‌های گرد صفحه‌نمایش و بدنه نه‌تنها طراحی را یکدست کرده‌ است، بلکه شدت ضربه به گوشی را در هنگام افتادن کم می‌کند.

ال‌جی G6 اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری Dolby Vision استفاده می‌کند و تصویری با روشنایی، کنتراست و رنگی با کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد. به همراه صفحه‌نمایش QHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹، گوشی ال‌جی G6 تجربه تماشای تصویر سینمایی همه‌جانبه و کامل‌تری ارائه می‌دهد.

این گوشی با دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دارای لنز ۱۲۵ درجه عریض، عکس‌های پاناروما مانند و عریض می‌گیرد. همچنین این گوشی با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و زاویه تصویربرداری ۱۰۰ درجه عرضه می‌شود. دوربین با لنز عریض، انحنای حاشیه تصویر را کمتر کرده تا تصویر طبیعی‌تری به نمایش بگذارد.

این گوشی از استاندارد ضدآب و خاک IP68 بهره می‌برد که باعث می‌شود کاملاً در مقابل ذرات خاک مقاوم بوده و در برابر آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت کند.

گوشی G6 به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا در شرایط سخت کاملاً قابل‌اعتماد باشد و توانسته ۱۶ تست مختلف نظامی 810G را پشت سر بگذارد. این گوشی تست‌های بیشتری برای دمای بالا و اشیای تیز از سر گذارنده است و به‌علاوه از فناوری انحصاری استفاده می‌کند که گرما را پخش کرده و حرارت را کم می‌کند.

لوله‌های خنک‌کننده که برای اولین بار در گوشی ال‌جی استفاده می‌شوند به پخش کردن و تمرکززدایی دمای درونی کمک می‌کنند.

پرچم‌دار G6 اولین موبایلی است که با دستیار صوتی گوگل عرضه می‌شود. دستیار صوتی گوگل به‌صورت یکپارچه و مستقیم با نرم‌افزارهای ال‌جی کارکرده و به کاربران این توانایی را می‌دهد تا جواب خود را سریع‌تر دریافت کرده، کاراهای روزانه خود را مدیریت کنند، از بهترین موسیقی‌ها و ویدئوها لذت ببرند و در دستگاه خود سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه به دنبال چیزی بگردند.

به‌علاوه دستیار گوگل هرچه بیشتر مورداستفاده قرار گیرد، درک بیشتر در مورد کاربر پیداکرده و شخصی‌تر می‌شود. دستیار گوگل الگوهای جلسات قبلی را بررسی کرده و مکانی مناسب در همان محیطی که کاربر مشغول است، پیشنهاد می‌دهد.
کد مطلب: 48277
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام