کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویدئوهای فیس‌بوک را روی صفحه تلویزیون تماشا کنید

16 اسفند 1395 ساعت 23:48

ایتنا- فیس‌بوک به تازگی اپلیکیشنی را ارائه کرده است که کاربران با کمک آن می‌توانند ویدئوهای صفحه خود را به جای صفحه‌نمایش لپ‌تاپ یا تبلت‌شان روی صفحه تلویزیون تماشا کنند.




دیگر لازم نیست که تلویزیون برند خاصی مانند سامسونگ را داشته باشید تا بتوانید از اپلیکیشن استریمینگ ویدئوی فیس‌بوک استفاده کنید. برنامه «فیس‌بوک ویدئو» روی تلویزیون نسل چهار اپل راه‌اندازی شده است تا بسیاری از کاربران امکان تماشای کلیپ‌های فیس‌بوک را روی صفحه‌نمایش بزرگ یعنی تلویزیون به راحتی تماشا کنند.

این برنامه کاربردی، همه را تشویق به استراحت و نشستن جلوی تلویزیون و لذت بردن از کلیپ‌های ویدئویی می‌کند و این کلیپ‌های ویدئویی را به صورت اتوماتیک به چند دسته ویدئوهای دوستان، ویدئوهای توصیه شده و استریم زنده تقسیم می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، اگر شما در اکوسیستم اپل زندگی نمی‌کنید، این اپلیکیشن می‌تواند شما را به فضای «تلویزیون فایر» شرکت آمازون، کروم‌کست و ابزارهای دیگر متصل نماید، اما در این صورت ناگزیر از دیدن برخی تبلیغات ناخواسته نیز خواهید بود.
گفتنی است که تجربه فعلی کاربران از این برنامه، سرگرمی بدون آگهی بازرگانی است، اما ممکن است در آینده با تبلیغات میان برنامه فیس‌بوک مواجه شوید که در حین پخش ویدئوهای طولانی‌تر و با کیفیت تصویر بالاتر پخش می‌شوند و در نتیجه برای این شرکت سودآورتر هم خواهند بود.


به نظر کارشناسان،‌این نرم‌افزار جالب در بدو امر می‌توانست صرفاً بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانه فیس‌بوک در زمینه افزودن ویدئوهای زنده به این شبکه اجتماعی بزرگ باشد.
اما واقعیت آن است که این اپلیکیشن به دنیای پخش بازی‌های ورزشی و دیگر محتواهای دیگری برای مخاطبان صفحه‌نمایش‌های هم‌سایز تلویزیون نیز راه پیدا خواهد نمود.

به طور خلاصه می‌توان گفت که این امر، آغازگر اتفاق بزرگ‌تری در عرصه پخش زنده بر روی شبکه‌های اجتماعی و وب تلقی می‌گردد.
 


کد مطلب: 48271

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48271/ویدئوهای-فیس-بوک-روی-صفحه-تلویزیون-تماشا-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir