۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

پهباد از نوع اسنپ

ایتنا - این هفته و همزمان با سهامی عام شدن اسنپ، سرمایه‌گذاران مشخص خواهند کرد که این شرکت برای رشد آینده خود، چه سمت و سویی را در پیش خواهد گرفت.
پهباد از نوع اسنپ


شرکت اسنپ همیشه به عنوان سازنده "اسنپ‌چت" شهرت داشته است؛ یعنی همان برنامه‌ای که با آن، پیام، عکس و ویدیوهای ناپدید شونده ارسال می‌کنیم. اما در طی دو سال گذشته، این شرکت خود را به عنوان یک شرکت دوربین مدرن جا انداخته است.


در همین راستا و به گزارش ایتنا به نقل از نیویورک تایمز، یکی از محصولاتی که اسنپ روی آن کار کرده، پهباد بوده است؛ هرچند که جزئیات این پروژه تاکنون محرمانه است.

پهباد به کاربران اسنپ کمک می‌کند تا ویدیو و عکس‌هایی از بالاسر تهیه کنند و سپس این اطلاعات تصویری را به صورت خوراک، به اسنپ وارد نمایند.

هنوز روشن نیست که چه زمانی پهباد اسنپ در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت و اینکه اصولاً آیا چنین پروژه‌ای به سرانجام خواهد رسید یا نه.

گفتنی است کار روی پهباد، سال گذشته با کار روی عینک‌هایی آغاز شد که ویدیو کلیپ‌های کوتاه ضبط می‌کنند و اسنپ آنها را Spectacles می‌نامد.

پروژه پهباد، به ما کمک می‌کند تا در مورد محصولات آتی اسنپ – که ممکن است بر رشد این شرکت نیز اثرگذار باشند - آگاهی بیابیم.


این هفته و همزمان با سهامی عام شدن اسنپ، سرمایه‌گذاران مشخص خواهند کرد که این شرکت برای رشد آینده خود، چه سمت و سویی را در پیش خواهد گرفت.

اسنپ روز چهارشنبه به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و گفته می‌شود این اتفاق، بزرگ‌ترین عرضه سهام از زمان سهامی عام شدن شرکت تجارت الکترونیکی چینی علی‌بابا در سال ۲۰۱۴ بوده است.

گفتنی است بهای اولیه هر سهم اسنپ، ۱۷ دلار بوده؛ در حالی که با توجه به ارزش ۲۴ میلیارد دلاری این شرکت، انتظار می‌رفت این رقم، ۱۴ تا ۱۶ دلار باشد.
 
کد مطلب: 48270
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام