کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت تقویم گوگل را به اوت‌لوک مک اضافه می‌کند

18 اسفند 1395 ساعت 12:59

ایتنا- مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی برنامه «تقویم» و «مخاطبان» گوگل را به نسخه اوت‌لوک ۲۰۱۶ مک اضافه کند.




از ویژگی‌های مهم نرم‌افزارهای اداری و شخصی، تجمیع بخش زیادی از نیازمندی‌های کاربران در یک مجموعه است. از جمله این برنامه‌ها، نرم‌افزار تقویم یا Calender گوگل است که امروزه کاربران بی‌شماری کارها و وظایف خود را با آن تنظیم و برنامه‌ریزی می‌نمایند.
مشکل این برنامه محبوب تاکنون این بوده که بر روی همه پلتفرم‌ها قابل اجرا نبوده و در نتیجه بخشی از کاربران از آن محروم بوده‌اند.

کاربران اوت‌لوک از این پس می‌توانند برنامه تقویم گوگل را در ابزارهای خود از مک گرفته تا گوشی‌های مبتنی بر اندروید و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز، سینک کنند و جلسات و رویدادهای مهم زندگی و کارشان را از طریق این برنامه مدیریت کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، بعد از انجام این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند وقایع یا رویدادهای زندگی‌ و کارشان را در تقویم گوگل و به واسطه اوت‌لوک، اضافه یا حذف یا ویرایش کنند.


این تغییر همچنین به کاربران جی‌میل امکان می‌دهد از برخی گزینه‌های پیشرفته‌تر اوت‌لوک از جمله «قابلیت این‌باکس تمرکزیافته» یا Focused Inbox feature و مدیریت بهتر رزرو هتل برای سفر و حمل و نقل بسته‌های پیکی بهره ببرند.

گفتنی است این ویژگی‌ها هم‌اکنون برای کاربران منتخب مک که بخشی از طرح Office Insider Fast مایکروسافت به شمار می‌آیند، در دسترس قرار گرفته است.
اما مشتریان معمولی آفیس ۳۶۵ باید تا آخر سال میلادی صبر کنند تا بتوانند تقویم گوگل را از طریق اوت‌لوک سیستم مک‌شان مدیریت کنند.
 


کد مطلب: 48268

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48268/مایکروسافت-تقویم-گوگل-اوت-لوک-مک-اضافه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir