کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واعظی: پروژه دولت الکترونیک به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری مهر , 8 اسفند 1395 ساعت 9:49

ایتنا- وزیر ارتباطات: تعویق در افتتاح پروژه دولت الکترونیک به دلیل نبود وقت خالی در برنامه رئیس جمهور است و در صورتی که ایشان به ما وقت دهند تا چند روز آینده این پروژه افتتاح می‌شود.




به گزارش ایتنا از مهر، محمود واعظی در پاسخ به دلایل تأخیر در افتتاح پروژه دولت الکترونیک از اتمام کار فاز نخست پروژه دولت الکترونیک در کشور خبر داد و گفت: این پروژه برای دهه فجر آماده افتتاح بود.

وی افزود: در پروژه دولت الکترونیک کار بزرگی انجام شده است و به همین دلیل ما علاقه مندیم که فاز نخست این پروژه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد.

واعظی ادامه داد: به دلیل درگیری‌ها و مشغله رئیس جمهور در دهه فجر این امکان محقق نشد و پس از دهه فجر نیز به دلیل وقوع مسائلی همچون سیل در جنوب کشور و مشکلات خوزستان، امکان حضور رئیس جمهور برای افتتاح این طرح نبود.

وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد: درخواستی به رئیس جمهور ارائه شده تا در روزهای آینده، زمانی به افتتاح این پروژه اختصاص یابد و رئیس جمهور در مراسم افتتاح حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به تاخیری که برای بهره برداری از این پروژه ایجاد شده است گفت: اگر به هر دلیلی، رئیس جمهور گرفتار بودند و ما نتوانستیم این وقت را تعیین کنیم، مجبوریم بدون حضور ایشان، ظرف چند روز آینده و تا قبل از پایان سال، فاز نخست پروژه دولت الکترونیک را افتتاح کنیم.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود این پروژه در دهه فجر رونمایی شود، با اجرای پروژه دولت الکترونیک، بالغ بر ۷۰ دستگاه اجرایی و دولتی، خدمات خود را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه خواهند کرد. همچنین قرار است همزمان با رونمایی از پروژه دولت الکترونیک، پروژه دولت موبایل نیز آغاز شود. این طرح امکان دریافت خدمات دولتی را از طریق موبایل برای مردم فراهم می‌کند.


کد مطلب: 48182

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48182/واعظی-پروژه-دولت-الکترونیک-زودی-افتتاح-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir