کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسعه همکاری سیسکو و مایکروسافت

7 اسفند 1395 ساعت 12:21

ایتنا - مایکروسافت و سیسکو از سال ۲۰۱۴ برای توسعه محصولات و خدمات به منظور «مدرن‌سازی مراکز داده» با یکدیگر وارد شراکت شده‌اند.




به گزارش رایورز به نقل از نتورک‌ورلد، هفته گذشته سیسکو اعلام کرد که خدمات ابر هیبریدی خود را با یکپارچه‌سازی Microsoft Azure Stack در «سامانه رایانشی یگانه» (Unified Computing System)، گسترش خواهد داد.

گفتنی است بسته turnkey که به طور رسمی «راهکار یکپارچه سیسکو برای مایکروسافت آزور استک» نامیده می‌شود، موجب رشد و گسترش آن دسته از خدمات مایکروسافت خواهد شد که مورد پشتیبانی سیسکو هستند.

بدین ترتیب برنامه‌نویسان و مدیران حوزه فناوری اطلاعات نیز با سادگی بیشتری قادر خواهند بود برنامه‌های سازمانی را به کار بگیرند، آنها را مدیریت کنند و توسعه دهند.

«آزور استک»، حوزه خدمات ابر هیبریدی سیسکو را گسترش می‌دهد و این برای مشتریانی که خواهان استفاده از مزایای یک API تکی برای برنامه‌های کاربردی ابر عمومی و خصوصی هستند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

در بیانیه سیسکو آمده است: «ما اکنون می‌توانیم به مشتریان خود طیف وسیعی از گزینه‌ها را عرضه کنیم که شامل Cisco Metapod و بسته ابری Cisco One Enterprise می‌باشد و از آنها می‌توانند در ابر هیبریدی استفاده نمایند.»

در ادامه آمده است: «برای مشتریانی که در مورد راهبردهای مناسب ابر پرسش دارند، ویژگی Business Cloud Advisor می‌تواند بسیار مفید واقع شود و ما تا پایان سال جاری میلادی که این محصول در دسترس خواهد بود، آزور استک را به عنوان یکی از این گزینه‌ها اضافه خواهیم کرد.»


سیسکو در حال حاضر معماری ابر (Cloud Architecture) خود را برای بسته پلتفرم ابری مایکروسافت (Microsoft Cloud Platform) عرضه می‌کند که برای ایجاد پلتفرم زیرساخت و نیز خدمات نرم‌افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسته گفته شده، Windows Azure Pack (نرم‌افزار مورد استفاده برای برقراری خدمات ابری) از مایکروسافت را با Application Centric Infrastructure (مجموعه‌ای از سوییچ‌ها و نرم‌افزارهای پشتیبان) از سیسکو ترکیب می‌کند.
 


کد مطلب: 48156

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48156/توسعه-همکاری-سیسکو-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir