کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آی.دی.ای ابری ویژوال استودیو، هوشمندتر می‌شود

7 اسفند 1395 ساعت 12:20

ایتنا- مایکروسافت تیمز سرویسز، با افزودن قابلیت یکپارچه‌‌سازی گیت‌هاب، اطلاع‌رسانی را آسان‌تر می‌کند.




گیت‌هاب (GitHub)، یک سرویس میزبانی وب برای پروژه‌های است که از سیستم سورس کنترل گیت استفاده می‌کنند. این سرویس هم دارای گزینه رایگان برای پروژه‌های متن‌باز و هم پولی برای پروژه‌های تجاری است.
گفتنی است گیت‌هاب در سال ۲۰۰۸ پایه‌گذاری شد و بر اساس گزارشی که در ژوئن ۲۰۱۱ منتشر شده، محبوب‌ترین سرویس ارائه‌دهنده گیت است.
سایت گیت‌هاب همه عملکردهای موردنیاز کاربران در یک جامعه مجازی را در دسترس قرار داده است.


به گزارش رایورز به نقل از آی.تی ورلد، پلتفرم توسعه نرم‌افزار مبتنی بر فضای ابری سرویس‌های تیم ویژوال استودیو مایکروسافت در حال بهبود و اصلاح سیستم اطلاع‌‌رسانی، مدیریت پکیج و یکپارچه‌سازی گیت‌هاب است.

مایکروسافت در یک بولتن که روی پیشرفت‌های برنامه‌ریزی‌شده برای چند هفته آینده بحث می‌کرد، اعلام کرد که با ورود سیستم اطلاع‌رسانی، ارتقاء گیت‌هاب آسان‌تر می‌شود.
وقتی یک PR ایجاد یا به‌روزرسانی شود، به تمام اعضای تیم‌هایی که با این پی.آر ارتباط دارند، ایمیلی ارسال می‌شود تا از این تغییر ایجادشده، مطلع گردند.


در آینده‌ای نه چندان دور، این سیستم از اطلاع‌رسانی (پی.آر) مخصوص گروه‌های مبتنی بر آزور اکتیو دایرکتوری و تیم‌هایی که شامل این گروه‌ها هستند، پشتیبانی خواهد کرد. تیم سرویسز نیز با استفاده از سیاست‌های خاص خود، تیم‌ها را هدایت می‌کند.

IDE (محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار) عبارت است از محیطی عمدتاً گرافیکی که تمام یا شماری از ابزارهای لازم برای توسعه نرم‌افزار (بخش‌ها یا تمام زنجیره ابزار توسعه) را در دل خود دارد و اساساً به همین خاطر در آن کلمه "یکپارچه" به کار رفته است.
در آی‌.دی.ای دسترسی به ابزارها و اعمال آنها در پروژه جاری تسهیل شده است. هدف آی.دی.ای پوشش بخش عمده‌ای از مراحل توسعه در داخل یک نرم‌افزار است و شامل بخش ها و مراحل مختلفی می‌باشد.

شرکت مایکروسافت یک IDE بسیار پیشرفته برای برنامه‌نویسی فراهم کرده است که با کمک آن می‌توان به میزان قابل توجهی سهل‌تر و دقیق‌تر به کدنویسی پرداخت، و سپس آن را ترجمه و اجرا کرد.
نام این نرم‌افزار ویژوال استودیو است. ویژوال استودیو، محیط برنامه‌نویسی فوق‌العاده قوی برای تولید برنامه‌های کاربردی تحت ویندوز است.


کد مطلب: 48141

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48141/آی-دی-ابری-ویژوال-استودیو-هوشمندتر-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir