۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷

عرضه رقیب اسکایپ توسط آمازون

ایتنا - چایم یک سرویس ارتباطی یکپارچه توصیف شده که برگزاری ویدئو کنفرانس را تسهیل می کند.
عرضه رقیب اسکایپ توسط آمازون


شرکت آمازون به دنبال یافتن راه‌هایی برای کمک به کسب‌و‌کارهای کوچک و افزایش درآمد آنهاست. از همین رو خدماتی موسوم به chime را عرضه کرده تا ارتباطات مجازی این افراد را تسهیل کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از دیجیتال ترندز، چایم یک سرویس ارتباطی یکپارچه توصیف شده که برگزاری ویدئو کنفرانس را تسهیل می کند.

عرضه این محصول رقابتی مستقیم با اسکایپ، برنامه تلفن اینترنتی مایکروسافت محسوب می‌شود که برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی اینترنتی را ممکن می‌کند. اسکایپ با رایانه‌های رومیزی، آی.او.اس و اندروید سازگاری دارد.

با استفاده از چایم می‌توان زمان برنامه‌ریزی یک نشست را مشخص کرد و برنامه مذکور قبل از فرارسیدن زمان این کار برای همه افراد شرکت‌کننده پیامی را به منظور اطلاع‌رسانی ارسال می‌کند. در این حالت کاربران با تنها یک کلیک می‌توانند در نشست مجازی حضور یابند.

چایم به هر کاربر امکان می‌دهد تا فردی که قصد صحبت با او دارد را به طور دقیق انتخاب کند تا تمرکز افراد در حین صحبت کردن مشخص شود. آمازون مدعی است این سرویس فاقد اختلال‌های صوتی و تصویری است و لذا می‌توان از آن برای برگزاری نشست‌های حرفه‌ای و کاری به راحتی بهره برد.
کد مطلب: 48048
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام