کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیوستن شرکت اپل به کنسرسیوم وایرلس پاور

28 بهمن 1395 ساعت 19:53

ایتنا- کنسرسیوم "وایرلس پاور"، متشکل از گروهی است کمپانی بزرگ است که به استانداردهای شارژ بی‌سیم بر مبنای فناوری کیو.آی اهمیت می‌دهند.




مینگ چی کو، یکی از با سابقه‌ترین تحلیلگران در زمینه محصولات اپل، مدتی است که از مجهز بودن محصول آیفون جدید این شرکت به فناوری شارژ بی‌سیم خبر می‌دهد. اگر تا به امروز در این باره و اظهارات مینگ چی کو تردید وجود داشت، جدیدترین اقدام اپل می‌تواند ما را در این زمینه مطمئن کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، اخیراً، شایعاتی مبنی بر اضافه شدن قابلیت شارژ بی‌سیم برای سه گوشی در سال ۲۰۱۷ به راه افتاده بود. این فناوری مشابه کاری است که اپل، روی اپل‌واچ انجام داده است.

بدین ترتیب شرکت اپل وارد کنسرسیوم بزرگی از شرکت‌های صاحب این فناوری گردید. گفتنی است که اعضای دیگر این کنسرسیوم، شرکت‌های سامسونگ، لنوو، نوکیا، ایسوس، کانن و... هستند.


کنسرسیوم "وایرلس پاور"، متشکل از گروهی کمپانی بزرگ است که به استانداردهای شارژ بی‌سیم بر مبنای فناوری کیو.آی اهمیت می‌دهند. شایان ذکر است که فناوری کیو.آی به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را از طریق قرار دادن آن روی پایه‌ای که به پریز برق متصل است، شارژ کنند.

پیش‌تر ساعت هوشمند اپل واچ نیز از گونه‌ای از فناوری شارژ بی‌سیم بهره می‌برد، اما اپل تاکنون از تست این محصول روی سایر شارژرهای کیو.آی اجتناب کرده است.
انتظار می‌رود که در سال جاری، از سوی اپل سه محصول آیفون جدید وارد بازار شود که دو مورد، جایگزین آیفون ۷ و ۷ پلاس می‌شود و مورد سوم، ممکن است یک صفحه نمایش منحنی او.ال.ای.دی داشته باشد.

با توجه به اینکه بیش از دو سال از عرضه اپل واچ به بازار می‌گذرد، می‌توان مطمئن بود که تصمیم اپل برای عضویت در کنسرسیوم مذکور، به دلیل مجهز بودن آیفون ۸ به قابلیت شارژ بی‌سیم است.
البته انتظار می‌رود که این قابلیت در سال جاری میلادی تنها روی این نسخه مخصوص آیفون به کار گرفته شود. علاوه بر این، احتمالاً شارژ بی‌سیم روی آیفون ۸ یک قابلیت اختیاری خواهد بود.

با اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون ۷ در بازار جهانی نمی‌گذرد، بازار شایعات درباره آیفون بعدی (احتمالاً با نام آيفون ۸) داغ است.
سال آینده تولد ده سالگی آیفون است و به‌ خاطر این مناسبت مهم و بزرگ، همه انتظار دارند که آیفون ۸ بیش‌ترین و بزرگ‌ترین تغییرات را نسبت به سال‌های گذشته در خود ببیند.
 


کد مطلب: 48019

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48019/پیوستن-شرکت-اپل-کنسرسیوم-وایرلس-پاور

ايتنا
  https://www.itna.ir