۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷

اندروید امکان دسترسی به اینستنت تترینگ را فعال کرد

ایتنا- اتصال فوری به اینترنت، در قالب اندروید هم‌اکنون به صورت رسمی امکان‌پذیر است ولی در حال حاضر فقط دستگاه‌های نکسوس و پیکسل، می‌توانند آن را ارائه دهند.
اندروید امکان دسترسی به اینستنت تترینگ را فعال کرد


قابلیت نرم‌افزاری "اتصال فوری به اینترنت" یا "اینستنت تترینگ"، از اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۷ در دسترس برخی از کاربران اندرویدی قرار گرفت.
این قابلیت جدید به آنها اجازه می‌دهد تا یک کانکشن هات‌اسپات را به صورت خودکار راه‌اندازی کنند و آن را در دستگاه‌های مختلف خود مورد استفاده قرار دهند. اکنون که این قابلیت رسماً در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته، طبعاً اکثر مردم باید بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، لیکن در حال حاضر صرفاً روی دستگاه‌های پیکسل و نکسوس کار می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، کاربران محصولات اختصاصی گوگل یعنی نکسوس و پیکسل که به تازگی گوشی‌های خود را به‌روزرسانی کرده‌اند، با قابلیت نرم‌افزاری جدیدی به نام اتصال اینترنتی فوری به اینترنت مواجه شده‌اند.
بدین ترتیب و مطابق آنچه بخش پرسش‌ و پاسخ‌های این موضوع نشان می‌دهد، گزارش‌های پیشین مبنی بر اینکه گوشی‌های پیکسل و نکسوس می‌توانند به عنوان میزبان یا منبع اتصال دیگر دیوایس‌ها به اینترنت عمل کنند، درست بوده و این اخبار رسماً تأیید می‌گردد.

با این حال، گفته می‌شود حتی تبلت‌هایی مانند پیکسل سی و نکسوس ۸ و همچنین گوشی‌هایی که "اندروید مارشمالو" را پشتیبانی می‌کنند هم صرفاً می‌توانند از اتصال مشترک داده‌ها استفاده کنند و همچنان قادر نیستند به عنوان میزبان عمل نمایند.


شایان ذکر است برای استفاده از قابلیت جدید اتصال به اینترنت، در درجه اول می‌بایست تمامی دستگاه‌ها، از یک حساب مشترک گوگل استفاده کنند. سپس می‌توانید در منوی تنظیمات، اتصال فوری به اینترنت یا "اینستنت تترینگ" را فعال کنید.
سپس با انتخاب کردن ارائه اتصال داده، می‌توانید به عنوان دستگاه میزبان و با انتخاب دریافت اتصال داده، به عنوان گوشی یا تبلت غیرمیزبان عمل کنید.
پس از راه اندازی اولیه، دستگاه‌های غیرمیزبان در صورت نیاز به اتصال به اینترنت، به صورت خودکار به دستگاه‌های میزبان متصل می‌شوند.

به نظر می‌رسد این قابلیت فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید همیشه به صورت اتوماتیک به اینترنت متصل شوید، زیرا انجام این کار به صورت اتصال دستی و مراحل مختلف آن، ممکن است کمی زمان‌بر باشد.
نکته دیگر اینجاست که دستگاه دریافت کننده، اگر هیچ فعالیتی نداشته باشد، به منظور ذخیرۀ انرژی، بعد از ده دقیقه با حفظ رمز عبور، قطع می‌شود.
 
کد مطلب: 47973
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام