۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵

سیم‌کارت‌‌های بی‌هویت به‌طور کامل قطع شدند

ایتنا- اگر مالکان سیم‌کارت‌های قطع شده باارائه مدارک می‌توانند سیم‌کارت خود را پس بگیرند و از سلب امتیاز شدن جلوگیری کنند.
سیم‌کارت‌‌های بی‌هویت به‌طور کامل قطع شدند


معاون رگولاتوری درباره آخرین وضعیت ساماندهی سیم‌کارت‌های بی‌هویت، گفت: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سیم‌کارت قطع دو طرفه و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم‌کارت قطع یک‌طرفه است که یک طرفه‌ها در صورت عدم مراجعه تا پایان بهمن قطع کامل می‌شوند.


به گزارش ایتنا از فارس،حسین فلاح جوشقانی با اعلام آخرین جزئیات ساماندهی سیم کارت‌های بی‌هویت در کشور، اظهار داشت: در اول دی‌ماه تعداد ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار سیم‌کارت بی‌هویت یا دارای هویت ناقص در شبکه موبایل کشور وجود داشت که در چندین مرحله فرآیندهای احراز هویت اطلاعات ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار سیم‌کارت اصلاح شد.

معاون رگولاتوری گفت: از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار سیم‌کارت نیازمند اصلاح اطلاعات هویتی باقی مانده، در حال حاضر حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سیم‌کارت به صورت دو طرفه قطع است و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم‌کارت نیز قطع یک‌طرفه است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: سیم کارت‌هایی که قطع یک‌طرفه هستند با اطلاع رسانی پیامکی اپراتور در صورت عدم تکمیل اطلاعات به تدریج تا پایان بهمن ماه قطع دو طرفه و تعیین تکلیف خواهند شد.

جوشقانی تأکید کرد: سیم کارت‌هایی که قطع دو طرفه شده‌اند، در صورت مراجعه مالکان آن می‌توانند سیم‌کارت خود را پس بگیرند و از سلب امتیاز سیم‌کارت جلوگیری کنند.
کد مطلب: 47971
نام شما
آدرس ايميل شما