۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

تمرکز به روزرسانی گوگل ‌مپس بر مسیریابی درون خود اپلیکیشن

ایتنا- در حال حاضر پیدا کردن جهت‌های واقعی مسیرهای رانندگی، زمان حمل و نقل و اطلاعات در مورد رستوران‌هایی که در اطرافمان هستند، خیلی آسان‌تر شده است و به راحتی می‌توان با استفاده از گوگل‌ مپس، موارد مذکور را پیدا کرد.
تمرکز به روزرسانی گوگل ‌مپس بر مسیریابی درون خود اپلیکیشن


گوگل در طول چند هفتۀ گذشته، قابلیت پارکینگ را به نقشه‌های خود افزوده، اما در واقع پیشرفت چندانی در این نرم‌افزار رخ نداده است. ولی در به‌ روزرسانی که اخیراً انجام شد، این اپلیکیشن، مسیرها را بسیار بهتر دریافت می‌کند. البته منظور از دریافت بهتر مسیرها این نیست که به پیدا کردن مسیر حین رانندگی ما کمک می‌کند، بلکه منظور این است که روند کار با خود اپلیکیشن، آسان‌تر شده است و اکنون به راحتی می‌توان محل آدرس‌دهی به اپلیکیشن را پیدا کرد و کارهای دیگر را انجام داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی.تی ورلد، طی پستی که در وبلاگ گوگل مپس قرار داده شد، تمام تغییرات به وجود آمده تفسیر و بررسی شده‌اند. گفتنی است که این تغییرات صرفاً روی نسخه اندروید این اپلیکیشن، انجام شده است.
اپلیکیشن مورد بحث، یک نوار منوی جدید به پایین صفحه اصلی اضافه کرده است که باعث دسترسی آسان به سه قابلیت می‌شود: اماکن، رانندگی و حمل و نقل.
این سه قابلیت، برای کوتاه کردن مسیر رسیدن به نقطه مورد نظر در اپلیکیشن، مسیریابی سریع‌تر و پیدا کردن راحت‌تر رستوران‌ها طراحی شده است. ورژن جدید اپلیکیشن مذکور، بر ارائه خدمات در زمان کمتر و با سرعت بیشتر متمرکز شده است.


در زبانه مربوط به مکان‌های جدید، کاربران لیستی از رستوران‌های اطراف خود را می‌بینند. همچنین یک نوار جست‌وجو هم وجود دارد که این امکان را به افراد می‌دهد تا دستگاه‌های خودپرداز، داروخانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مورد نظر خود را پیدا کنند.

اکنون و با این تغییرات، اگر شما آیکون اتومبیل را انتخاب نمایید، می‌توانید به سرعت زمان تقریبی برای رسیدن به خانه یا محل کار، اوضاع ترافیک و هرگونه تأخیر و معطلی گزارش‌ شده، را مشاهده کنید.
در انتها هم آیکن مترو، قطار یا اتوبوسی که بهترین مسیر برای رسیدن به مقصدتان دارد، زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه و همچنین ایستگاه‌های اطراف را به شما نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 47944
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام