۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

بلک‌بری و ارائۀ پلتفرم نرم‌افزاری امن برای توسعه دهندگان

ایتنا- خطوط جدید کسب و کار، فایل‌های متنی، صوتی، ویدیویی و کیت توسعه دهنده مخصوص اشتراک گذاری فایل و پلتفرم ارتباطات موبایلی امن را برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهند.
بلک‌بری و ارائۀ پلتفرم نرم‌افزاری امن برای توسعه دهندگان


بلک‌بری به تازگی اعلام کرده که خطوط جدید کسب و کار، برای متن، فایل‌های صوتی، ویدئویی و اشتراک‌گذاری فایل، پلتفرم ارتباطات موبایلی امن و مبتنی بر فضای ابری ارائه می‌دهد. توسعه دهندگان، این توانایی را خواهند داشت که قابلیت‌های مذکور را با استفاده از کیت نرم‌افزاری توسعه دهنده بی.بی.ام اینترپرایس اس.دی.کی (BBM Enterprise SDK) در سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های سفارشی خودشان وارد کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی.تی ورلد، اس.دی.کی بر اساس اشتراک مجوز برای هر کاربر، به توسعه دهندگان و فروشندگان مستقل نرم‌افزار یا آی.اس.وی‌ها (ISV) فروخته خواهد شد.
این توسعه دهندگان شامل کسانی می‌شود که در شرکت‌ها استخدام شدند.

بلک‌بری هزینۀ اس.دی.کی را اعلام نکرده ولی اعلام نموده که هزینه‌ها در مقایسه با محصولات ارتباطی رقبا که معمولاً بر اساس کاربرد متن، تماس‌های صوتی و تصویری قیمت گذاری می‌شوند، مقرون به صرفه خواهند بود.
اس.دی.کی ظرف چند روز آینده برای اپلیکیشن‌هایی که روی آی.او.اس و اندروید اجرا می‌شوند، در دسترس خواهند بود.


فرانک کاتر (Frank Cotter)، معاون تولید این شرکت در یک کنفرانس تلفنی اذعان داشت که تمام ارتباطات در پلتفرم جدید، تا حد بالایی امن خواهند بود و با کلیدهایی که تحت مدیریت توسعه دهندگان اپلیکیشن هستند، رمزگذاری خواهند شد و این رمزگذاری به هیچ وجه زیر نظر خود شرکت بلک‌بری انجام نمی‌شود.

کاتر همچنین گفته که این ارتباطات از طریق پروتکل اینترنت منتقل می‌شود و هیچ ارتباطی با کانال پیام کوتاهی که معمولاً توسط رقبا مورد استفاده قرار می‌گیرد، ندارد.

شایان ذکر است که این ارتباطات، مطابق با استاندارد ۲- ۱۴۰ فدرال برای پردازش اطلاعات بوده و برای تصویب ماژول‌های رمزنگاری در دستگاه‌ها از همین استاندارد استفاده می‌شود.

وی ضمناً افزود که پلتفرم جدید بلک‌بری به پزشکان این اجازه را می‌دهد که اطلاعات بیمار را برای مطابقت با قانون انتقال و پاسخ‌گویی الكترونيك بیمه‌ سلامت، ارسال کنند. سایر فروشندگان، این قانون را کنار می‌زنند و می‌گویند که فقط یک رابط هستند و این قانون در مورد آنها صدق نمی‌کند.
 
کد مطلب: 47940
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام