۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱

داستان هکری که به بخش تاریک وب حمله کرد!

ایتنا- هکر مذکور بیشتر از 80 گیگابایت اطلاعات مربوط به یک سرویس میزبانی خصوصی که مربوط به بیش از ده هزار سایت رمزگذاری شده است را تخریب کرد!
داستان هکری که به بخش تاریک وب حمله کرد!


یک هکر وابسته به گروه هکری ناشناس هفته گذشته با حمله به یک سرویس میزبانی خصوصی بیش از ده هزار سایت رمزگذاری شده فعال در بخش تاریک وب که در دسترس عموم نیست را هک کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، محققان امنیتی می‌گویند سایت‌های یاد شده توسط سرویس میزبانی وب مخفی فریدم هاستینگ ۲ در دسترس قرار گرفته بودند و هکر یاد شده توانسته تمامی فایل‌ها و پایگاه‌های داده این سایت‌ها را از بین ببرد.

حجم کل اطلاعاتی که توسط این هکر تخریب شده بالغ بر ۸۰ گیگابایت است و وی با ارسال پیام‌هایی بر روی صفحه اول سایت‌های یاد شده خبر تخریب آنها را اعلام کرده است.

بیش از نیمی از اطلاعات تخریب شده توسط هکر مذکور مربوط به هرزه نگاری کودکان بوده و برخی از سایت‌های هک شده که مدعی بوده‌اند چنین محتوایی را در اختیار نداشته و منتشر نمی‌کنند نیز چنین محتوای هرزه نگارانه‌ای را در دسترس قرار داده‌اند.

دیگر اطلاعات تخریب شده توسط این هکر عبارت بوده‌اند از جزئیات مربوط به برخی شبکه‌های بوت نت که برای انجام حملات دی.او.اس یا ایجاد ترافیک مصنوعی بر روی سایت‌ها به کار می‌روند و همین طور هرزنامه‌ها و اطلاعات سرقت شده‌ای مانند آدرس‌های ایمیل، اسامی کاربری و کلمات عبور و غیره.

بررسی‌های سارا جمی لویس نشان می‌دهد سرویس میزبانی فریدم هاستینگ برای میزبانی حداقل ۲۰ درصد از سایت‌های بخش تاریک وب مورد استفاده قرار می‌گیرد که عموما در دسترس عموم مردم نیستند.
کد مطلب: 47928
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام