۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹

افتتاح نسل سوم شبکه ملی اطلاعات در بهار ۹۶

ایتنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در بهار۹۶ خبر داد و گفت: دولت یازدهم این پروژه ملی و مهم را پیش از اتمام دولت افتتاح خواهد کرد.
افتتاح نسل سوم شبکه ملی اطلاعات در بهار ۹۶


به گزارش ایتنا از مهر، محمود واعظی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن اشاره به فازهای اول و دوم پروژه ملی شبکه تبادل اطلاعات و ارتباطات، ابراز داشت: در هفته دولت سال۹۵ فاز نخست شبکه ملی اطلاعات موسوم به آغاز عملیات شبکه ارتباطات سطح کشور با اهتمام دولت و با هدف اجرای دولت الکترونیک به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال کامل کردن این شبکه کشوری هستیم، تصریح کرد: اما موضوع اصلی و قابل توجه در این بین افتتاح فاز دوم این پروژه موسوم به رشد شبکه ملی اطلاعات بود که در دو روز گذشته و همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بهره‌برداری از فاز دوم این طرح ملی را می‌توان دوران گذار کشور از سوی تبادل اطلاعات سنتی به مدرن نامید و از این لحاظ پروژه شبکه ارتباطات ملی اهمیت ویژه‌ای دارد.

واعظی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم تا چند ماه آینده و تا پیش از پایان کار دولت، فاز سوم این پروژه ملی تحت عنوان بلوغ شبکه ملی اطلاعات را به بهره برداری برسانیم.
کد مطلب: 47916
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
الان میشه بگید چه تغییری انجام شده؟!!
مثلا اینترنت نامحدود با سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه با قیمت ماهانه ۵۰ هزا. تومان ارائه شده یا فیبرنوری کشیده شده آقای ...
هیچ تغییری ایجاد نشده در این چهار سال
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام