۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴

متلک پرانی شرکت فناوری به ترامپ در تبلیغات تجاری

ایتنا - ایر.بی.ان.بی قصد دارد به طور کوتاه مدت صدهزار پناهنده ، مصیبت‌زدگان سیل و دیگر بلایای طبیعی و دیگر اشخاص بی‌خانمان را در ۵ سال آینده اسکان دهد.
متلک پرانی شرکت فناوری به ترامپ در تبلیغات تجاری


شرکت ایر.بی‌.ان‌.بی که خدمات به اشتراک‌گذاری منازل به مسافران و جهان‌گردان ارائه می‌دهد، در تبلیغات تجاری خود هم دست از تمسخر ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا برنمی‌دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، در تبلیغات این شرکت به مناسبت برگزاری فینال مسابقات فوتبال آمریکایی موسوم به سوپربول، بر این امر تاکید شده بود که ایر.بی.ان.بی همه را می‌پذیرد. امری که کنایه‌ای مستقیم به سیاست‌های تبعیض‌آمیز و ضدمهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا است.

تبلیغات ایر.بی.ان.بی پیام تنوع و پذیرش همه نژادها و اقوام و قومیت‌ها را در خود دارد و با این عبارت پایان می‌یابد: هر چقدر بیشتر دیگران را بپیرید، جهان زیباتر می‌شود. برایان چسکی مدیرعامل ایر.بی.ان.بی هم با ارسال پیامی در توییتر در ارتباط با این تبلیغات نوشته است: ایر.بی.ان.بی قصد دارد به طور کوتاه مدت صدهزار پناهنده ، مصیبت‌زدگان سیل و دیگر بلایای طبیعی و دیگر اشخاص بی‌خانمان را در ۵ سال آینده اسکان دهد.

به گفته وی، ایر.بی.ان.بی ۴ میلیون دلار به یک کمیته بین‌المللی فعال در حوزه پناهجویان اعطا خواهد کرد. پرداخت این رقم به تدریج و ظرف چهار سال آینده انجام می شود.

در روزهای اخیر شرکت های فناوری فشار زیادی به ترامپ اورده اند تا در تصمیم ضدمهاجرتی خود تجدیدنظر کند و حتی برخی از آنها از تصمیمات دولت وی به دادگاه شکایت کرده اند.

البته ایربی ان بی برای ارسال چنین تبلیغاتی دلایل خاص خودش را دارد، زیرا گزارش هایی در دست است دال بر اینکه برخی میزبانان از پذیرش مهمانان سیاه پوست در منازلشان خودداری کرده یا از آنها مبالغ بیشتری طلب می کنند. مدیران ان شرکت در تلاش هستند تا این مشکل را نیز حل کنند.
کد مطلب: 47898
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام