۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵

اپلیکیشن موبایلی برای کودکانی که گم شده‌اند

ایتنا - Tuanyuan برنامه‌ای توسعه‌یافته توسط گروه علی‌بابا است که در ماه می راه‌اندازی شده است و به افسران پلیس این امکان را می‌دهد از اطلاعات آن استفاده کنند.
اپلیکیشن موبایلی برای کودکانی که گم شده‌اند


نرم‌افزار تلفن همراهی وجود دارد که به مقامات چینی کمک کرده تا صدها کودک مفقودشده را بیابند.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از رویترز، یک نرم‌افزار تلفن همراه به مقامات چینی در سال گذشته کمک کرده است که صدها نفر از کودکان از دست رفته را در این کشور که قاچاق کودکان در آن شایع است، بیابند. خبرگزاری‌های چینی اعلام کردند که تعداد این کودکان پیداشده ۶۱۱ بوده است.

اپلیکیشن مورد بحث که به زبان چینی «Tuanyuan» نام دارد و معنای آن تجدید دیدار است، برنامه‌ای توسعه‌یافته توسط گروه علی‌بابا است که در ماه می راه‌اندازی شده است و به افسران پلیس این امکان را می‌دهد از اطلاعات آن استفاده کنند.

کاربران در نزدیکی محلی که در آن یک کودک ناپدید شده است، اطلاعیه‌هایی را دریافت می‌کنند که شامل تصاویر و توضیحات خواهد بود. همچنین در صورت پیدا نشدن کودک گم‌شده، این اطلاعیه‌ها به کاربرانی دورتر از محل گم شدن او نیز فرستاده می‌شود.

قاچاق کودکان در چین که در آن سیاست‌های کنترل جمعیت اجرا می‌شود شایع است. نسخه جدید این نرم‌افزار که در ماه نوامبر عرضه شد، همچنین‌ همکاری‌های خود را با دیگر برنامه‌های محبوب تلفن همراه افزایش داده است.
کد مطلب: 47890
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام