۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۲

قطع ارتباط بین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید توسط گوگل

ایتنا- گوگل، ارتباط بین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید را قطع خواهد کرد.
قطع ارتباط بین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید توسط گوگل


تفاوت اصلی نسخۀ بتای گوگل کروم با نسخه رسمی کروم در این است که کمپانی گوگل وقتی قصد دارد امکانات جدیدی را به مرورگر رسمی خودش اضافه کند.
ابتدا آن را به صورت آزمایشی بر روی کروم بتا قرار می‌دهد تا توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد و در صورت داشتن باگ و مشکلات نرم‌افزاری، برطرف گردد و پس از آنکه تمامی باگ‌ها و ایرادها مرتفع گردید، آن را بر روی نسخۀ رسمی پیاده‌‌سازی می‌نماید.


به گزاش رایورز به نقل از انگجت، گوگل هم‌زمان با انتشار آخرین نسخه کروم بتا، برای وب‌سایت‌های شبیه اپلیکیشن که اپلیکیشن‌های پیشرو تحت وب نامیده می‌شوند، وضعیت بهتری را در اندروید فراهم کرده است.

در حال حاضر اگر کاربران در آخرین نسخه اندویدکروم بتا، یک سایت نظیر فلیپ‌کارت لایت (Flipkart Lite) را باز کنند، با گزینه "افزودن به صفحه اصلی" روبرو می‌شوند که شبیه هر اپلیکیشن دیگری روی صفحه اصلی و کشوی اپلیکیشن به نظر می‌رسد.


همچنین کاربران می‌توانند اطلاعیه‌ها را به جای بررسی و کنترل در بخش تنظیمات کروم مثل سایر وب‌سایت‌های معمول، در بخش کنترل‌های مدیریت اطلاعیه‌های اندروید، کنترل کنند.
گوگل همچنین اعلام کرده که اپلیکیشن‌های پیشرو تحت وب، از آخرین نسخه اچ.تی.ام.ال و قابلیت‌های وب برای ایجاد سایت‌های قابل اطمینان، سریع و جذاب، استفاده می‌کنند.

وظیفه یکی از این قابلیت‌های جدید، این است که منابع کلیدی را برای بارگذاری سریع‌تر پنهان می‌کنند و حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت، باز هم کار می‌کنند.

این سایت‌ها مشابه اپلیکیشن‌های عادی که کاربران شناخت کاملی نسبت به آنها دارند، روی این دستگاه کار می‌کنند. اپلیکیشن‌های پیشرو تحت وب، شکل و شمایل اندرویدی دارند و به شما این اجازه را می‌دهند که اهداف و تنظیمات مد نظر خود را اجرا کنید، یعنی وقتی یک یو.آر.ال خاص را می‌زنید، فوراً اپلیکیشن مربوط به آن اجرا می‌گردد.

از دیگر قابلیت‌های جدید نسخه جدید کروم بتا پشتیبانی از طرح‌بندی سی.اس.اس گرید (CSS Grid) می‌باشد که باعث می‌شود توسعه دهندگان، گزینه‌های بیشتر و بهتری برای طراحی وب‌سایت داشته باشند و همچنین راه‌های جدیدی را برای نمایش نام هنرمند، کار هنری و عنوان آهنگ در صفحه پخش رسانه‌ای ارائه می‌دهد.

شما نیز هم‌اکنون می‌توانید آخرین نسخه کروم بتا (ورژن ۵۷.۰) را در پلی استور (Play Store) پیدا کنید.
 
کد مطلب: 47885
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام