۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰

اختراع اپل برای شارژ AppleWatch

ایتنا- اپل به تازگی یک بند باتری برای شارژ ساعت اپل (اپل واچ) ثبت اختراع کرده است.
اختراع اپل برای شارژ AppleWatch


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از مک‌ورلد، طبق مشاهداتی که وجود دارد به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد بندهای هوشمند برای ساعت‌های خود توسعه دهد و بدین ترتیب شما قادر به استفاده از یک باتری قابل حمل برای شارژ ساعت اپل در حالی که آن را بر دست دارید خواهید بود.

با توجه به ثبت اختراعی که به تازگی منتشر شده، اپل برای بندهای اپل واچ را به نحوی توسعه داده است که با یک باتری پوشیدنی ترکیب شوند و این ترکیب می‌تواند دستگاه را در حال حرکت شارژ کند. این باتری می‌تواند تا حدی در یک بند جاسازی شده و یا متصل به بند موجود شود و بستگی به تکنولوژی شارژ القایی اپل واچ برای انتقال قدرت دارد.

بر اساس تصاویر موجود در نرم‌افزار این اختراع، بند باتری می‌تواند از مواد انعطاف‌پذیر ساخته شده تا بهتر با طراحی اطراف و زیر بند ساعت تطبیق داده شود. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه شارژ است که می‌تواند روی سطح ساعت برای شارژ آن قرار گیرد.

علاوه بر این، اپل یک راه برای تنظیم صفحه شارژر و بند باتری در نظر گرفته است که هنگام پوشیده و یا شارژ شدن بیش از حد گرم نشود. صفحه شارژر با توجه به ثبت اختراع، صفحه شارژ سنسورهایی دارد که می‌توانید گرمای اپل واچ را تشخیص دهد. بنابراین می‌تواند مشخص کند که آیا شارژ در ظرفیت کامل صورت می‌گیرد و یا اینکه چقدر قدرت برای جلوگیری از گرم کردن مچ دست منتقل می‌شود.
کد مطلب: 47884
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام