۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

استفاده از مرورگر اج برای سازماندهی محتوای وب تسهیل شد

ایتنا - از جمله امکانات اضافه شده به اج ابزار مدیریت زبانه‌هاست که از اشفتگی اطلاعات قابل دسترس از طریق وب‌سایت‌ها می‌کاهد.
استفاده از مرورگر اج برای سازماندهی محتوای وب تسهیل شد


مایکروسافت امکانات جدیدی را به مرورگر اج افزوده تا بتوان از آن برای سازماندهی محتوای وب استفاده کرد. این امکانات در نسخه به روزشده ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله امکانات اضافه شده به اج ابزار مدیریت زبانه‌هاست که از اشفتگی اطلاعات قابل دسترس از طریق وب‌سایت‌ها می‌کاهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد کاربران ویندوز بیش از ۵۰ درصد از زمان کار خود با این سیستم عامل را صرف حضور در وب می کنند، اما ابزار مناسبی برای مدیریت نتایج جستجوها و محتوای آنلاین در اختیار ندارند، لذا ابزار مدیریت زبانه ها به آنها امکان می‌دهد تا بتوانند ان بخش از اطلاعات ضروری و مورد نیاز خود را به سرعت سازمان دهی کنند. پیش مشاهده محتوا در یک نگاه و امکان یافتن سریع انها از جمله مزایای استفاده از این خدمات خواهد بود.

علاوه بر تسهیل سازماندهی محتوای وب، مرورگر اج با محتوای سه بعدی بیشتر سازگار شده تا مشاهده درست سایت های سازگار با داده های سه بعدی تسهیل شود. پشتیبانی از WebVR در وب مشاهده محتوای سه بعدی و واقعیت مجازی را برای کاربران ممکن می‌کند. علاوه بر این خرید کتب الکترونیک از ویندوز استور و مطالعه آنها در محیط اج هم ممکن شده است.
کد مطلب: 47858
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام