۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲

کسب درآمد یک شرکت نوپا از سیاست ضدمهاجرتی دوناد ترامپ

ایتنا - بسیاری از اتباع 4 کشور مسلمان کشورها به دنبال شکایت از دولت ترامپ و قانون ضدمهاجرتی هستند ولی این کار مستلزم صرف هزینه‌های کلان است
کسب درآمد یک شرکت نوپا از سیاست ضدمهاجرتی دوناد ترامپ


مخالفت‌های گسترده با سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ به نفع شرکت نوپای فناوری CrowdJustice شده است که به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند برای پیشبرد شکایات به طور آنلاین پول جمع کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، CrowdJustice که تا به حال در بریتانیا مستقر بوده، این هفته اعلام کرد زمان آغاز فعالیت خود را در آمریکا سه هفته به جلو می‌اندازد تا بتواند از مزایای راه‌اندازی پیکارهای مختلف حقوقی در این کشور برای دفاع از اتباع هفت کشور مسلمان که نمی‌توانند وارد خاک امریکا شوند، بهره‌مند شود.

بسیاری از اتباع این کشورها به دنبال شکایت از دولت ترامپ هستند ولی این کار مستلزم صرف هزینه‌های کلان است و امید می‌رود با استفاده از خدمات CrowdJustice بتوان بخشی از این هزینه‌ها را در فضای مجازی از افراد داوطلب جمع‌آوری کرد.

CrowdJustice علاوه بر ارائه خدمات جمع‌آوری پول در فضای مجازی، برای افزایش اگاهی عمومی در مورد پرونده‌های حقوقی و شکایت‌های قضایی نیز قابل استفاده است.

یکی از سه پرونده اولیه مطرح شده در CrowdJustice مربوط به جمع‌آوری پول برای کمک به دو برادر یمنی به نام‌های طارق و عمار عزیز است که پس از ورود به فرودگاه بین المللی دالاس در ویرجینا در ۲۸ ژانویه مجبور به بازگشت به اتیوپی شدند.

در ابتدا قرار بود برای کمک به این دو برادر ۱۵ هزار دلار از طریق CrowdJustice جمع‌آوری شود. وقتی این هدف در عرض شش ساعت محقق شد، این رقم به ۶۰ هزار دلار افزایش یافت و انتظار می‌رود این رقم ظرف چند روز جمع‌آوری شود.

پلتفورم CrowdJustice توسط گروهی ده نفره اداره می‌شود که در زمینه پرونده‌های مربوط به امور مهاجرتی نیز تخصص دارند. CrowdJustice اولین بار ۱۸ ماه قبل راه‌اندازی شد و تا به حال برای رسیدگی به ۱۵۰ پرونده و جمع‌آوری ۲.۵ میلیون دلار کمک مالی به کار گرفته شده است.
کد مطلب: 47847
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام