۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱

کاهش 20 درصدی فروش تبلت‌های آیپد

ایتنا - اپل می‌گوید در مقایسه با آنچه که انتظار داشته آیپدهای بیشتری را به فروش رسانده و این محصول را کاملا موفق ارزیابی می‌کند.
کاهش 20 درصدی فروش تبلت‌های آیپد


اگر چه اپل از فروش بالای آیفون در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ راضی بوده، اما این امر به معنای استقبال از همه تولیدات این شرکت نیست.


به گزارش ایتنا از فارس، اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ موفق به فروش ۱۳.۳ میلیون آیپد شده و از این طریق ۵.۵ میلیارد دلار کسب کرده است. این رقم نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته میلادی ۲۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین در مقام مقایسه اپل ۱۹ درصد کمتر از سال قبل آیپد روانه بازار کرده است.

البته علی‌رغم این شرایط نامطلوب اپل می‌گوید در مقایسه با آنچه که انتظار داشته آیپدهای بیشتری را به فروش رسانده و این محصول را کاملا موفق ارزیابی می‌کند. علی‌رغم اینکه تبلت به طور کلی بازار مطلوبی ندارد، اما سهم اپل از این بازار بیشتر از دیگر شرکت‌های تولیدکننده تبلت است.

اپل هنوز به افزایش استقبال مردم از تبلت‌ها امیدوار است و می‌گوید قصد دارد در آینده تغییراتی در این محصول ایجاد کند تا افراد بیشتری را به خرید آن ترغیب نماید. البته هنوز جزییات خاصی در این زمینه اعلام نشده است.
کد مطلب: 47831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام