کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امنیت بیشتر در ویندوز 10

خبرگزاری فارس , 11 بهمن 1395 ساعت 11:31

ایتنا- مایکروسافت امکانات بیشتر و جدیدتری را به سیستم عامل اخیر خود اضافه کرده که حفظ حریم شخصی کاربر ازمهم‌ترین آنهاست.




مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ انجام داده است که اکنون به طور محدود در دسترس است و از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ارتقای تنظیمات بخش حریم شخصی آن اشاره کرد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از زد.دی نت، مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که حالت خاصی را برای اجرای بازی‌های ویدئویی با کیفیت و سرعت بهتر به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند که در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما به روزرسانی تنظیمات حریم شخصی این سیستم عامل کمتر خبری شده بود.

این نسخه موسوم به بیلد ۱۵۰۱۹ که در ۲۷ ژانویه عرضه شده، از نظر قابلیت‌های ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم وای.فای نیز ارتقا یافته تا کاربران بهتر بتوانند شبکه‌های وای.فای در دسترس را شناسایی کرده و به آنها متصل شوند.

علاوه بر این امکانات موجود در بخش تنظیمات Game bar، GameDVR، Game Mode هم بیشتر شده است. در نسخه تازه مرورگر Edge هم به‌روز شده تا بتواند از مطالعه محتوای کتب الکترونیک پشتیبانی کند. پیش از این پشتیبانی مذکور در سطح محدودی موجود بود. باز کردن فایل‌های EPUB ذخیره نشده در مرورگر Edge هم از این پس ممکن است.

تحول دیگر ارتقای قابلیت blue light است که از آن می‌توان برای کنترل و ارتقای تنظیمات نمایشگر به گونه‌ای استفاده کرد که آسیب کمتری به چشم و بدن انسان برساند. هنوز مشخص نیست به روزرسانی جدید چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 47791

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47791/امنیت-بیشتر-ویندوز-10

ايتنا
  https://www.itna.ir