۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲

نمایش میزان پیشرفت دانلود برای نرم‌افزارهای خریداری شده توسط ویندوز ۱۰

ایتنا- ویندوز ۱۰، یک اسم هوشمندانه‌تر برای حالت شب و تعدادی از قابلیت‌های در دسترس را نیز ارائه داده است.
نمایش میزان پیشرفت دانلود برای نرم‌افزارهای خریداری شده توسط ویندوز ۱۰


در حال حاضر، نسخه جدید سیستم عامل شرکت مایکروسافت، ویندوز ۱۰ در سراسر جهان عرضه شده و دیگر نیازی نیست که تمام شب را برای نسخه جدید این ویندوز منتظر بمانید. همچنین با قابلتی جدید، می‌توانید میزان پیشرفت دانلود را در این ویندوز مشاهده کنید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، ویندوز ۱۰، تازه‌ترین نسخه سیستم عامل از خانواده ویندوز مایکروسافت است و نسخۀ پس از ویندوز ۸.۱ به شمار می‌آید. این سیستم عامل در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه به‌کار می‌رود.

به گفتۀ ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم عامل، شرکت مایکروسافت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد. ویندوز ۱۰ نخستین سیستم عامل در دوران مدیریت ساتیا نادلا در شرکت مایکروسافت است.

حالت بازی و پخش در ویندوز ۱۰، فقط گوشه ای از به‌روزرسانی‌های انجام شده در این ویندوز است. پستی در وبلاگ ویندوز ۱۰ نیز جزئیات تعداد انگشت شماری از موارد افزوده شده برای برنامه ویندوز اینسایدر(Windows Insider) را شرح می‌دهد. مایکروسافت گفته که قصد دارد ویندوز ۱۰ را به بهترین ویندوز برای بازی تبدیل کند.
در حال حاضر ویندوز اینسایدرها این هفته برخی از قابلیت‌های این مد را مشاهده می‌کنند و در بیلدهای بعدی این ویژگی به طور کامل عملی می‌شود.


در حرکتی که به سوی قابلیت دسترسی بیشتر به ویندوز ۱۰ آغاز شد، مرورگر اج(Edge) یکی از پیشتازان این عرصه بود که در حال حاضر می‌تواند کتاب‌های الکترونیکی را با صدای بلند بخواند.
اج همچنین می‌تواند ایموجی‌های جدید و رنگارنگ را جایگزین ایموجی‌های تک رنگی کند که قرار است در وب‌سایت‌ها نشان داده شود.

پشتیبانی‌های بیشتری هم برای زیرنویس‌های حین فرآیند راه‌اندازی (تحت عنوان قابلیت‌های دسترسی سیستم عامل) وجود دارد. یک اسم برای "حالت شب" که دربردارندۀ همین مفهوم هم هست، نور شب است و نوار پیشرفت دانلود برای نرم‌افزارها و بازی‌هایی است که از ویندوز استور (Windows Store) گرفته می‌شود.

مجموعه‌ای برای بهبود کیفیت زندگی نظیر رفع مشکل نرم‌افزارهای خراب، پرش موجود در صفحه نمایش و حتی جلوگیری از خراب شدن اج در هنگام اجرا و اشتراک‌گذاری پی.دی.اف‌ها نیز در این به‌روزرسانی‌ها وجود دارد.
 
کد مطلب: 47771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام