۰
plusresetminus
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۷

تمرکز شرکت فیت‌بیت بر روی ساعت هوشمند افسانه‌ای

ایتنا - تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها، به لطف آرایه‌های ال.ای.دی که توسط دانشمندان توسعه داده شده است، به زودی بدون لمس کردن و شارژ شدن با نور محیط، کنترل خواهند شد.
تمرکز شرکت فیت‌بیت بر روی ساعت هوشمند افسانه‌ای


شرکت فیت‌بیت تمام تمرکزش را بر روی ساعت هوشمند افسانه‌ای‌اش گذاشته و افراد زیادی برای خرید آن هیجان دارند.
سال ۲۰۱۶، سال آن‌چنان عالی و خوبی برای ابزارهای پوشیدنی نبوده است چون هم فروش این دستگاه‌ها، پایین بود و هم محصولاتی که وارد بازار شد، محصولات جالب و چشمگیری نبود.
البته چند محصول ساعت هوشمند هم وارد بازار شد که واقعاً چشمگیر و محشر بوده و طرفداران زیادی داشتند.

برای برخی، تلاش دستگاه‌های اپل، سامسونگ و گوگل و غیره که می‌خواهند تجربه گوشی‌های هوشمند را دوباره روی مچ دست ارائه دهند، قانع کننده نیست چون این تجربه یک‌بار در گوشی‌های هوشمند اتفاق افتاد و واقعاً دیگر روی مچ دست آن‌چنان جذاب نیست.
اما در این میان شرکت‌هایی هم هستند که می‌خواهند وارد فضای رقابت شده و در این زمینه پیشرفت کنند.



به گزارش ایتنا به نقل از انگجت، برخی فیت‌بیت را بهترین ابزار پایش سلامتی دنیای فناوری می‌دانند. اما آیا زیباترین طراحی هم به فیت‌بیت تعلق دارد؟
شاید این‌طور نباشد. حالا این شرکت در تلاش است تا از لحاظ طراحی هم اوضاع را به نفع خود تغییر دهد و محصولاتی با طراحی زیباتر عرضه کند. با وجود اینکه بازار ساعت‌های هوشمند حال و روز چندان مطلوبی نداشته و حتی تحلیلگران معتقدند آینده روشنی در انتظار این حوزه نیست، فیت‌بیت تصمیم گرفته به صورت عمیق‌تر وارد رقابت شود.

همان‌طور که می‌دانید، یکی از دلایل رشد ناکافی محبوبیت ساعت‌های هوشمند، قیمت بالا و عدم پشتیبانی از ارتباط موبایلی بیشتر مدل‌ها است. از طرفی فیت بیت به عنوان یکی از توسعه دهندگانی شناخته می‌شود که محصولاتی با قیمت بعضاً مناسب و مقرون به صرفه تولید می‌نماید.

فیت‌بیت می‌آید و سهام شرکت‌هایی که حداقل سه کسب و کار نوپا یا استارت‌آپ دارند و می‌تواند در آینده به نحوی به دردش بخورد را خریداری می‌کند. مثلاً در ماه مه، کوین (Coin)، را برداشت. در دسامبر، پبل (Pebble) را از مشکلات نالی نجات داد.
در اوایل همین ماه، به استارت‌آپ رومانیایی وکتور (Vector) دست یافت و قبل از اینکه اخبار به بیرون درز کند، تلاش کرده بود که جوبون (Jawbone) را بخرد که موفق هم شد.
 
کد مطلب: 47770
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام