کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاحب شرکت نوپا برای ارتقاء امنیت سایبری سازمان‌ها

9 بهمن 1395 ساعت 10:52

ایتنا – امنیت سایبری همراه با رایانش ابری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آی‌بی‌ام برای احیاء کسب و کار این غول فناوری به شمار می‌رود.




به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از بیزنس‌ویک، آی‌بی‌ام هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد شرکت تازه‌کار امنیت سایبری Agile 3 Solutions را با بهایی نامعلوم تصاحب کند.

گفتنی است این شرکت نوپا نرم‌افزارهایی می‌فروشد که به مدیران اجرایی سازمان‌ها کمک می‌کند تا در برابر تهدیدات سایبری و ریسک افشای اطلاعات حساس از خود محافظت کنند.

مارک وان زادلهوف (مدیر امنیت در آی‌بی‌ام) گفته است: «آگاهی یافتن از اطلاعات باارزش و درک آسیب‌پذیر بودن آنها در برابر تهدیدات خارجی یا داخلی، برای هر سازمانی لازم است.»

از سوی دیگر، راگو وارادان (مدیرعامل و پایه‌گذار شرکت Agile 3 Solutions)، می‌گوید این تصاحب به معنای برخورداری از مجموعه متنوعی از فناوری‌هاست.

بنابر پروفایل لینکدین آقای واردان، او پیش‌تر و نزدیک به یک دهه از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ در آی‌بی‌ام و در بخش خدمات تجاری جهانی، سمت اجرایی داشته است.

وی در بیانیه‌ای گفته است: «با توجه به اینکه گروه ما به عنوان یک شریک تجاری، همکاری نزدیکی با بخش امنیت آی‌بی‌ام داشته است، از فرصت پیش‌آمده برای پیوستن به پیشتاز امنیت سازمانی استقبال می‌کنیم.»


با توجه به اینکه فروش پروانه نرم‌افزارهای منحصربفرد آی‌بی‌ام و نیز کسب و کار سرور این شرکت با تغییرات در روند خرید مشتریان دستخوش تحول شده بود، و نیز اینکه آبی بزرگ(آی‌بی‌ام) در همین اواخر شاهد افت در فروش بوده، امنیت سایبری همراه با رایانش ابری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آی‌بی‌ام برای احیاء کسب و کار این غول فناوری به شمار می‌رود.

در این میان، آی‌بی‌ام گفته است کسب و کار امنیتی این شرکت در تازه‌ترین سه‌ماهه مالی، ۶۰۰ میلیون دلار درآمد به همراه داشته که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، ۸ درصد رشد نشان می‌دهد.
 


کد مطلب: 47740

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47740/تصاحب-شرکت-نوپا-ارتقاء-امنیت-سایبری-سازمان-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir