۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷

وایت‌برد و دیجیتالی که به وسایل هوشمند خانه‌تان وصل میشود

ایتنا - شرکت سیسکو نسخه‌ای از وایت‌بردهای دیجیتال را ساخته که Spark Board نام دارد و به وسایل خانه وصل می‌شود.
وایت‌برد و دیجیتالی که به وسایل هوشمند خانه‌تان وصل میشود


یک شرکت آمریکایی وایت برد دیجیتالی برای ادارات ساخته که به تبلت، پی سی و تلفن هوشمند متصل می شود.


به گزارش ایتنا از مهر، سازماندهی یک پروژه برای شرکت‌های بزرگ کاری مشکل است. این مشکل در زمانی که نیروی انسانی جوان باشد اهمیت بیشتری می‌یابد. درهمین راستا شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و اسمارت وایت‌بردهای دیجیتالی ساخته‌اند که با استفاده از خدمت ابر حسابرسی ایده‌های مختلف را به طور بصری نمایش می‌دهد. در همین راستا شرکت سیسکو نیز نسخه‌ای از وایت‌بردهای دیجیتال را ساخته که Spark Board نام دارد.

این وایت‌برد در حقیقت یک صفحه لمسی بزرگ است که می‌توان آن را به دیوار نصب کرد. قابلیت وضوح آن K4 و در ابعاد ۵۵ و ۷۰ اینچی به بازار عرضه میشود. Spark Board هم مانند رقبای موجود در بازار به نمونه های دیگر خود در سراسر جهان متصل می‌شود. بنابراین هرچیزی که روی آن نوشته یا رسم شود در صفحه نمایش دیگر Spark Board در آنسوی دنیا نمایان می شود.

این وایت‌برد هوشمند علاوه بر یک دوربین با وضوح K4 و میکروفون قابلیت برگزاری ویدئو کنفرانس هم دارد. جالب آنکه همزمان با برگزاری ویدئو کنفرانس می‌توان از وایت‌برد نیز استفاده کرد.

با استفاده از سیستمی به نام «اشتراک‌گذاری اولتراساوند بی‌سیم» می‌توان تبلت، پی.سی یا حتی تلفن هوشمند را با آن مرتبط کرد.
کد مطلب: 47726
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام