کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ده‌سالگی آیفون:

تیم کوک وعده آیفون‌های بهتری را می‌دهد

سايت خبری ايتنا , 4 بهمن 1395 ساعت 16:26

ایتنا - آیا آیفون به اوج خود رسیده؟ اپل می‌گوید به هیچ وجه!




مشکل بتوان دوران پیش از آیفون را به یاد آورد. ده سال پیش، در ماه ژانویه سال ۲۰۰۷، استیو جابز(مدیرعامل اپل) در نمایشگاه Macworld Expo از یک «آی‌پاد، گوشی، و همچنین یک واسط اینترنتی» خبر داد. اما او نمی‌دانست(در واقع هیچ کسی نمی‌دانست) که آیفون تا چه حد موفق و محبوب خواهد شد.


به گزارش ایتنا به نقل از macworld، امروزه، آیفون پرفروش‌ترین محصول اپل است. این شرکت در طی ده سال گذشته نزدیک به یک میلیارد آیفون فروخته است.

در طول این یک دهه، بسیاری چیزها متحول شده‌اند. اکنون آیفون ۷ پلاس، شامل یک دوربین دو لنزی عالی، و نیز یک سرویس پخش موسیقی است، و البته نمی‌توانیم برنامه‌های ضروری بی‌شمار دیگری را هم که تا پیش از ژانویه سال ۲۰۰۷ امکان حضور نداشتند، فراموش کنیم.

اپل برای نسل اول آیفون، برنامه‌های اصیلی درنظر گرفته بود؛ اما به توسعه‌دهندگان اجازه نداد خودشان آنها را تولید کنند. اکنون اپ‌استور یک صنعت درحال رشد است که از خدمات مفید متعددی برخوردار است.

تیم کوک (مدیرعامل اپل) می‌گوید: «آیفون بخشی ضروری از زندگی مشتریان‌مان شده و امروزه بیش از هر زمان دیگری به بازتعریف روش برقراری ارتباط، سرگرمی، کار و زندگی پرداخته است.»


وی ادامه می‌دهد: «آیفون در ده سال نخست از زندگی خود، از قدرت وضع کردن استاندارد برای رایانش همراه برخوردار بوده است. اما آیفون‌های بهتری هم در راه هستند.»

تا پیش از معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شایعاتی در مورد تولد آیفون ۸ در دهمین سالگرد این محصول شنیده می‌شد.

گفتنی است گزارش‌های تأیید نشده نشان می‌دهند که اپل سرگرم کار روی یک نمایشگر شیشه‌ای لبه به لبه OLED انحنادار است که جای دکمه «خانه» آن نیز داخل صفحه درنظر گرفته شده و علاوه بر این، شارژ آن هم به صورت بی‌سیم انجام می‌شود.
 


کد مطلب: 47679

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47679/تیم-کوک-وعده-آیفون-های-بهتری-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir