۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲

اندرویدی‌ها، آیفون 6 را به 7 ترجیح می‌دهند!

ایتنا - در طول فصل تعطیلات ۲۰۱۶، کاربران اندرویدی که آیفون 6s و6s Plus را خریداری کردند تقریبا دو برابر مهاجران به آیفون 7 و 7s Plus بودند.
اندرویدی‌ها، آیفون 6 را به 7 ترجیح می‌دهند!


اندرویدی‌هایی که می‌خواهند به iOS‌ مهاجرت کنند، تمایل بیشتری به آیفون ۶ نسبت به آیفون ۷ دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد صاحبان گوشی‌های هوشمند اندروید که می‌خواهند گوشی خود را به پلتفرم iOS تغییر دهند، آیفون 6s را به آیفون ۷ ترجیح می‌دهند.

آیفون در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند را در تعطیلات ۲۰۱۶ عرضه کرد. در حال حاضر با توجه به مطالعه انجام‌شده توسط موسسه مصرف‌کنندگان میزان 29 CIRP درصد از کاربران اندروید که به آیفون مهاجرت کردند، تعداد آیفون 6s و 6s Plus بیشتری به نسبت آیفون 7 و7 Plus که مدل‌های جدیدتری هستند خریداری کردند.

در سال ۲۰۱۵، ۱۴ درصد کاربران اندروید آیفون 6s و6s Plus را خریداری کردند. در سال ۲۰۱۶، این رقم تا یک درصد افزایش یافت و تنها ۱۵ درصد از کاربران اندرویدی، آیفون 7 و 7 Plus را برای مهاجرت از اندروید به iOS‌ انتخاب کردند که با توجه به جمعیت افراد در زمان راه‌اندازی قابل توجه است.

آیفون 7 و 7 Plus در مجموع ۷۲ درصد از کل فروش آیفون در سال ۲۰۱۶ را کسب کردند. در حالی که آیفون 6s و6s Plus تنها مجموع ۶۸ درصد از کل فروش آیفون در سال ۲۰۱۵ را شامل شده بودند. این افزایش ۴ درصدی در آمار فروش ظرف یک سال، از محبوبیت و ترجیح عموم نشان دارد.

در سال ۲۰۱۶، ۴۰ درصد از فروش آیفون از آیفون ۷ بود و نسخه بزرگتر و گران‌قیمت‌تر آن یعنی آیفون ۷ Plus توانست ۳۲ درصد از کل فروش آیفون در آن سال را به دست آورد.

بر اساس تحقیقات موسسه CIRP برروی یک نمونه ۵۰۰ نفری از مشتریان اپل، در طول فصل تعطیلات ۲۰۱۶، کاربران اندرویدی که آیفون 6s و6s Plus را خریداری کردند تقریبا دو برابر مهاجران به آیفون 7 و 7s Plus بودند.

در سه‌ماهه منتهی به دسامبر سال ۲۰۱۶، تنها ۱۵ درصد از کاربران اندروید به آیفون ۷ و ۷ Plus منتقل شدند، در حالی که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، ۲۹ درصد کاربران اندرویدی با خریدن آیفون 6s و6s Plus به پلت‌فرم iOS مهاجرت کردند.

با توجه به اینکه آیفون ۷ و۷ Plus آخرین گوشی‌های هوشمند ارائه‌شده توسط اپل هستند، جای تعجب است که مردم مدل‌های قبلی این گوشی‌ها را انتخاب می‌کنند. در حالی که برخی معتقدند حذف جک هدفون از آیفون ۷ و ۷ Plus برای بیشتر کاربران اندرویدی تاثیرگذار بوده و بدین ترتیب آنها آیفون ۶ را ترجیح داده‌اند.
کد مطلب: 47659
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام