۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
با ایجاد یک پلتفرم جدید:

اینتل روش خرید در صنعت فروشگاهی را تغییر می‌دهد

ایتنا- اینتل قصد دارد روش خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تغییر دهد.
اینتل روش خرید در صنعت فروشگاهی را تغییر می‌دهد


تولید کنندگان تراشه‌های الکترونیکی در صدد هستند بالغ بر یکصد میلیون دلار جهت استفاده از فناوری نوین و اینترنت در صنعت خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری کنند. اینتل قصد دارد با استفاده از اینترنت، تجارب خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بهبود بخشد.
بدین ترتیب با نگاهی به صنعت بزرگ فروشگاهی و خرده‌فروشی، می‌توان حدس زد که این شرکت، در چه عرصه مستعد سودآوری عظیمی سرمایه‌گر


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از CNET، به گفته مدیر تولید تراشه‌های الکترونیکی در نمایشگاه تجاری فدراسیون ملی خرده‌فروشی، شرکت اینتل در نظر دارد سرمایه‌گذاری بیشتری بالغ بر یکصد میلیون دلار در طول پنج سال آینده در پلتفرم جدیدی انجام دهد که با استفاده از اطلاعات و فناوری‌های مرتبط، به افزایش فروش و کاهش هزینه مشتریان کمک فراوانی خواهد کرد.




مدیر کمپانی اینتل طی مصاحبه با یکی از نشریات در این خصوص گفت: این پلتفرم که اعتبار پلتفرم خرده‌فروشی پاسخگوی اینتل را دو برابر کرده است، ترکیبی از یک نوع نرم‌افزار، سخت‌افزار، رابط برنامه‌های کاربردی و نیز حسگرهایی ویژه را به روش استاندارد فراهم می‌آورد.
به گفته وی، این پلتفرم خاص به خرده‌فروشان کمک خواهد نمود تا کارهای متفاوتی را به انجام رسانند.

از جمله فرآیندهایی که در این پلتفرم خاص پیش‌بینی شده، می‌توان به این موارد اشاره نمود: محاسبه و نمایش گردش و نیز موجودی، ترسیم جداول مربوط به کارمندان و فعالیت‌های آنها و همچنین تجارب شخصی ایجاد شده برای مشتریان.

برایان کرزانیچ(Brian Krzanich)، مدیر عامل شرکت اینتل در این نمایشگاه تجاری نشان داد که چگونه خرده‌فروشان می‌توانند از واقعیت‌های مجازی برای خلق تجربه بهتر و ارائه آنها به مشتریان استفاده کنند. به عنوان مثال،‌او به صاحبان این صنعت نشان داد که چگونه می‌توانند به مدل‌های فروشگاه‌های سه‌بعدی(3D) بر روی تلفن همراه هوشمند خود دسترسی داشته باشند و یا اینکه چگونه تصویر مجازی خانه خود را برای خرید اثاثیه و مبلمان در اختیار فروشندگان قرار دهند.
 
کد مطلب: 47615
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام