۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
مدیرکل پیشگیری های وضعی قوه قضائیه تاکید کرد:

ضرورت سامان‌دهی سیم‌کارت‌های فاقد مالکیت

ایتنا- مدیرکل پیشگیری‌های وضعی قوه قضائیه: بسیاری از جرائم ناشی از کم اطلاعی مشترکین است.
ضرورت سامان‌دهی سیم‌کارت‌های فاقد مالکیت


مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت سامان‌دهی سیم‌کارت‌های فاقد مالکیت گفت: بسیاری از جرائم ناشی از کم اطلاعی مشترکین رخ می‌دهد.


به گزارش ایتنا از مهر علیرضا ساوری در مراسم انعقاد تفاهم نامه قوه قضاییه با سه اپراتور کشور، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین راهبرد ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی مردم است چرا که بسیاری از جرائم ناشی از کم اطلاعی مشترکین رخ می‌دهد.

مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضائیه اظهار داشت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه از عوامل دخیل در جرم جلوگیری کنیم.

وی افزود: جرائم چندوجهی است و باید در جلوگیری از آن از روش‌های جدید و نو استفاده کرد.

مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضائیه در رابطه با موضوع این تفاهم نامه گفت: تولید و پخش محتوای پیشگیرانه، ترغیب مشترکین در استفاده ادواری از سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت شناسایی سیم کارت‌های تلفن همراه که بدون اطلاع مالک فعال هستند، ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی در استفاده از خدمات مخابراتی و ظرفیت‌های مجازی است چرا که بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد ناشی از عدم آگاهی است.

وی افزود: متن این تفاهم نامه در ارتقای آگاهی ونقش آن در جلوگیری از وقوع جرم بسیار اهمیت دارد. امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه شاهد کاهش جرائم در این فضای ارتباطاتی باشیم.
کد مطلب: 47564
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام