۱
۰
plusresetminus
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹

افزایش فعالیت شرکت آمازون در آمریکا

ایتنا- جف بزوس مؤسس و مدیرعامل آمازون در بیانیه‌ای اظهار داشته که نوآوری، یکی از اصول هدایت ‌کننده ما در آمازون است و همین اصل، باعث ایجاد صدها هزار شغل در آمریکا شده است.
افزایش فعالیت شرکت آمازون در آمریکا


شرکت تجارت الکترونیک آمازون اعلام کرد که در حال یک برنامه‌ریزی گسترده برای توسعه فعالیت‌هایش در آمریکا می‌باشد. این شرکت که در حال حاضر حدود ۱۸۰۰۰۰ پرسنل تمام وقت دارد، اعلام کرد که در هجده ماه آینده، قریب به ۱۰۰۰۰۰ پست تمام وقت دیگر نیز به این تعداد خواهد افزود. در واقع آمازون قصد دارد در عرض هجده ماه، پرسنل خود را ۵۵ درصد افزایش دهد.


به گزارش ایتنا به نقل از تاپ تک نیوز، طبق بیانیه آمازون، مشاغل جدید، شامل پست‌هایی در سراسر کشور بوده و تمام سطوح تجربه، تحصیلات و مهارت را دربرمی‌گیرد. این همچنین شرکت اعلام کرده که مهندسان جدید و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را استخدام خواهد کرد و می‌خواهد تعداد پست‌های مبتدی را نیز افزایش دهد و فرصت آموزش‌های حین کار را نیز فراهم کند.

استخدام کارکنان بیشتر و ساختن ربات‌های بیشتر
گفتنی است اخیراً آمازون شروع به ساختن تعدادی انبار ارسال کالا در کشور ایالات متحده کرده است و طرح‌های خود را برای افزایش ایالت‌های تحت پوشش نظیر تگزاس، کالیفرنیا، فلوریدا و نیوجرسی اعلام کرده است. بسیاری از این پست‌های جدید، در مراکز تازه تاسیس خواهند بود.

جف بزوس (Jeff Bezos)، مؤسس و مدیرعامل آمازون در بیانیه‌ای اظهار داشته که نوآوری، یکی از اصول هدایت ‌کننده ما در آمازون است و همین اصل، باعث ایجاد صدها هزار شغل در آمریکا شده است. این مشاغل فقط در دفتر مرکزی ما در سیاتل (Seattle) یا در دره سیلیکون (Silicon Valley) نیستند. مراکز مذکور، شبکه سرویس مشتری، مراکز ارسال کالا و سایر مراکز ما در آمریکا هستند.)

بزوس همچنین افزوده که این شرکت علاوه بر مشاغل و انبارهای جدید، می‌خواهد نقش پررنگ‌تری در محصولات و خدمات با تکنولوژی بالاتر نظیر تکنولوژی ابری، یادگیری ماشین و تدارکات پیشرفته داشته باشد.


شایان ذکر است که تکیه بر نیروی کار انسانی، تنها راه توسعه و گسترش آمازون نیست، بلکه این شرکت قصد دارد تعداد ربات‌های خود را نیز افزایش داده و در انبارهای خود، از آنها استفاده نماید. این روش به‌عنوان راهی برای کاهش هزینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
طبق گزارشات، این شرکت می‌خواهد تعداد ربات‌های خود را در آن مراکز، به میزان ۵۰ درصد سال گذشته افزایش دهد.

یک کارت اعتباری جدید
غول تجارت الکترونیک همچنین اعلام کرد که در آینده نزدیک، برای اعضای برنامه پرایم(Prime) کارت اعتباری جدید صادر خواهد کرد. این کارت شامل قابلیت‌هایی نظیر بازگشت پنج درصد مبلغ پرداختی جهت خریدهایی است که از آمازون انجام می‌شود.
قابلیت دیگر این کارت، این است که دو درصد مبلغ پرداختی در رستوران‌ها، پمپ‌ بنزین‌ها و داروخانه‌ها را به کارت برمی‌گرداند و همچنین یک درصد از مبلغ پرداختی در سایر خریدها را به کارت برمی‌گرداند.
 
کد مطلب: 47558
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالشان.
وقتی به صاحبان صنایع فرصت بدهند، این طور می توانند هم برای خودشان سودآوری کنند و هم برای کشور و هم وطنان خود مفید باشند.



نه مثل بعضی کشورها که
حاکمان شان گویی از کارافرینان و هنرمندان و پیشه وران واهمه دارند
و فقط خودشان را می بینند و خودشان را