۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

پلتفرم فناوری پوشیدنی گوگل مبتنی بر اندروید اوایل فوریه وارد بازار می‌شود

ایتنا - اگر گوگل این طرح را به اتمام برساند، در چند هفته آینده شاهد محصولات پوشیدنی و پلتفرم مختص آنها خواهیم بود.
پلتفرم فناوری پوشیدنی گوگل مبتنی بر اندروید اوایل فوریه وارد بازار می‌شود


شاید فناوری ساعت‌های هوشمند سال پیش موفقیت چندانی در سطح جهانی نداشتند، اما با این حال گوگل به وعده خود وفادار بوده و Android Wear 2.0 را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر می‌کند.

طبق نامه‌ای که خطاب به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری صادر شده و "اندروید پلیس" آن را منتشر کرده است، به‌روزآوری پلتفرم محصولات پوشیدنی این شرکت که مدت‌ها بود انتظار آن می‌رفت، سرانجام در اوایل فوریه منتشر می‌شود. هرچند در ابتدا قرار بود این موضوع در اواخر ۲۰۱۶ عملی گردد، اما Mountain View تصمیم گرفت که ابتدا پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان آن را منتشر کند.
این نامه به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری هشدار می‌دهد که پلی‌استور موجود در ساعت‌های Android Wear 2.0، اپلیکیشن‌هایی که برای این پلتفرم به‌روزرسانی نشده‌اند را نشان نمی‌دهد، بنابراین آنها باید اپلیکیشن‌های خود را هرچه زودتر بهینه‌سازی نمایند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، با وجود آنکه این نامه اشاره‌ای صریح به این موضوع نکرده، انتظار می‌رود که Android Wear 2.0 با تعدادی از این محصولات هوشمند جدید عرضه شود. گفته می‌شود این محصولات همانند Pixel دارای برند گوگل نیستند، اما در بازارِ ساعت‌های هوشمند به‌عنوان محصولات پرچم‌دار گوگل عمل خواهند کرد. اگر گوگل این طرح را به اتمام برساند، در چند هفته آینده شاهد محصولات پوشیدنی و پلتفرم مختص آنها خواهیم بود.


یکی از سوالات اصلی کاربران گجت‌ها و ساعت‌های پوشیدنی هوشمند این است که آیا دستگاه ما قرار است به سیستم عامل اندروید جدید مجهز شود یا خیر؟ حتی برخی از کاربران به دنبال لیستی از دستگاه‌ها هستند که بر اساس آن بتوانند ساعت هوشمند خود را خریداری کنند تا دستگاه‌ آنها دارای به‌روزرسانی مورد بحث باشد.

بر این اساس، اخیراً شرکت گوگل به صورت رسمی، فهرستی از دستگاه‌هایی که قرار است به نسخه جدید این سیستم عامل به‌روزرسانی شوند را منتشر کرد تا این مشکل برای دسته بزرگی از کاربران دنیای تکنولوژی رفع گردد.
در لیست منتشره توسط گوگل نام دستگاه‌های مختلف از جمله موتو ۳۶۰ نسل دوم، موتو ۳۶۰ اسپرت، ال‌جی واچ اوربان نسخه ۲ همراه با LTE ، ال‌جی واچ اوربان ، ال‌جی جی واچ آر ، پلار ام ۶۰۰، کاسیو Smart Outdoor Watch ، نیکسون Mission و ساعت هوشمند Tag Heuer Connected به چشم می‌خورد.
 
کد مطلب: 47504
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام