۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹

طراحی مجدد و عالی وب سایت گوگل ویس

ایتنا- وب سایت گوگل ویس به یک طراحی مجدد عالی اشاره می‌نماید.
طراحی مجدد و عالی وب سایت گوگل ویس


از هنگامی که گوگل ویس، ویژگی‌های جدید و نیز توجهات بسیاری از سوی گوگل کسب و دریافت نمود، مدت زمان بسیار طولانی سپری گردیده است، با این حال، تغییرات جالب توجه و امیدوارکننده‌ای در دست انجام است که بنظر کارشناسان، عالی محسوب خواهد شد.
اخیراً یک آگهی با این مضمون در قسمت بالای وب سایت گوگل صوتی دیده می‌شود: « گوگل ویس جدید اینجاست...»


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از The Verge، بعضی از افراد آن را مشاهده نمودند و تعدادی نیز متوجه آن نشدند. با این حال، اکنون چنانچه مشاهده می شود، مراجعه به این سایت صرفاً جهت بارگذاری مجدد وب سایت گوگل صوتی، بدون هیچگونه تغییرات قابل رویت ویا به‌روزرسانی انجام می‌پذیرد. در هنگام تماس، یک سخنگوی گوگل با ارائه این اظهارات اذعان می‌نماید که یک خطا صورت گرفته است.

احتمالا به نظر می‌رسد که در شماره‌گیری خطایی رخ داده است، با این وجود نگران نباشید، این یک شوخی تلفنی نیست، بلکه هم اکنون به‌روزرسانی گوگل صوتی در حال انجام است. بزودی شماره‌گیری سریع راه‌اندازی شده از این نظر بهکاربران اطمینان داده می‌شود.


پیش‌تر گوگل در تلاش بود تا بعضی از کارکردهای گوگل صوتی را با Hangouts ادغام نماید. اما هرگز در این راستا عمل ننموده و بنابراین کاربران همچنان اپلیکیشن و دسکتاپ را مورد استفاده قرار می‌دهند.

از آنجا که اینگونه اپلیکیشن‌ها این روزها به قدر کافی عالی به نظر نمی‌رسند، با این حال، اکنون با تغییرات اعمال شده در خدمات‌رسانی به عنوان اپلیکیشن پیام‌رسانی اولیه شرکت، احتمالاً مونتن ویو(Mountoinview) آماده کمک به گوگل صوتی جهت دستیابی به جایگاه پیشین خود به عنوان یک سرویس دهنده برتر می‌باشد.

گفتنی است گوگل صوتی سالیان متوالی، بدون هیچگونه تغییر و داشتن ویژگی اصلی اضافی اداره گردیده است. در مورد تلفن همراه، اپلیکیشن iOS اخیراً با رفع اشکال در اوارز ژوئن به‌رو رسانی شد.(در مورد اندروید در ماه می به‌روزرسانی صورت پذیرفت) آخرین به‌روزرسانی قابل ملاحظه قبل از آن در مورد آیفون در اکتبر ۲۰۱۵ و در زمانی که اپلیکیشن به منظور پشتیبانی از رفع اشکالات صفحه نمایش ساده آیفون ۶ وپلاس ۶ به‌روزرسانی گردید، صورت پذیرفت.
 
کد مطلب: 47492
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام