۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲

ساخت شبکه وای-فای فوق سریع در لندن

ایتنا- شورای انجمن شهر سیتی لندن، اقدام به ساخت شبکه وای فای تلفنی کوچک کرده است.
ساخت شبکه وای-فای فوق سریع در لندن


ساکنان، کارگران و کارمندان و فعالان، و نیز بازدیدکنندگان از شهر سیتی لندن به زودی و در سال ۲۰۱۷ قادر خواهند بود به یک شبکه فوق سریع وای-فای در اسکوارمایل(Squar Mile) متصل شوند. شورای انجمن شهر سیتی لندن قصد دارد شبکه تلفنی کوچکی در اسکوارمایل ایجاد کند تا خدمات بی‌سیم فوق سریع پهن باند ارائه داده و این نمونه را جایگزین نمونه‌های رایگان قبلی کند که از طریق شبکه‌های وای-فای عمومی cloud ارائه می‌شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تکنولوژی ویکلی، این شورای شهر قول داده است بزودی این شبکه گیگابایتی را با سرعت بسیار بالا راه‌اندازی کند. بدین ترتیب، کاربران توانایی استفاده از خدمات پهن باند همچون برنامه‌های ویدئویی را با سرعت بیشتر از شبکه‌های وای-فای رایگان خواهند داشت. این پروژه، اولین پروژه سرمایه‌گذاری شخصی در بی‌سیم است که تاکنون در لندن ساخته شده و بهار ۲۰۱۷ شروع به کار خواهد کرد. البته نام ارائه‌دهنده این خدمات طی هفته‌های آتی اعلام خواهد گردید.

مارک بولت(Mark Boleat)، سرپرست کمیته منابع و سیاستگذاری‌های انجمن شورای شهر سیتی لندن، طی مصاحبه‌ای اعلام نمود: «ما مفتخریم شبکه بی‌سیم و ارتباطاتی خود را با سرعت بالایی که دارد، به عنون یک مرکز مالی پیشرو در جهان اعلام کنیم. در دوره‌ای که سایر مراکز مالی عمده در حال رقابت با ما هستند، اعتبار اسکوار مایل از طریق اینچنین خلاقیت‌هایی افزایش یافته و جذابیت بیشتری کسب کرده است.»
به گفته وی: «انجمن ما بیش از چهارصد شبکه بی‌سیم کوچک در مکان‌هایی همچون چراغ‌های راهنمایی رانندگی و علائم خیابانی و یا ساختمان‌های مستقر به کار خواهد گرفت و قدرت و اعتبار شبکه‌های بی‌سیم فعلی را بیشتر خواهد نمود. امید می‌رود این روش بسیاری از مسائل مربوط به اتصال موبایل‌ها را که در سیتی لندن شاهد آن هستیم و به واسطه وجود ساختمان‌های بلند و یا انسداد سیگنال‌ها درمناطق باریک و یا الگوی خیابان‌های قرون وسطایی به وجود آمده‌اند، از بین ببرد.»


راجش اگراولا(Rajesh Agraw)، معاون شهردار لندن با اظهار خوشحال از این جهت که توانسته‌ گامی مهم در بهبود روند سرعت و پوشش شبکه بردارد، قول داده است که با این روش، روند ارتباطات و اطمینان ارائه‌دهندگان از دسترسی بهتر به اموال بخش عمومی در مورد زیرساخت‌های دیجیتالی، بهبود خواهد یافت. صاحبخانه‌ها، اپراتورهای شبکه، دولت، نهادهای قانونی و اتحادیه‌های صنفی در همکاری با توسعه‌دهندگان، مجموعه‌ای از ابزارها همچون ابزارهای قانونی استاندارد با هدف غلبه بر برخی از مشکلات نصب خدمات پهن باند جدید ارائه داده‌اند.
 
کد مطلب: 47481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام