۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷

به روزرسانی ویندوز ۱۰ همراه با قابلیت‌های چشمگیر در راه است

ایتنا- امروزه عرضه جدیدترین پیش‌ نمایش مایکروسافت به شما اجازه امتحان این ویژگی‌هایی مانند پیش نمایش تب‌ها و حالت شب را می‌دهد.
به روزرسانی ویندوز ۱۰ همراه با قابلیت‌های چشمگیر در راه است


به نظر می‌رسد به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دلایل زیادی برای غافل‌گیری کاربرانش خواهد داشت. شرکت مایکروسافت پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز جدیدی را ارائه کرده است که ویژگی‌های تازه‌ای به همراه دارد و احتمالاً باعث خواهد شد کاربران به طور مداوم از برخی از آنها استفاده کنند.
یکی از این ویژگی‌های جدید، جست‌وجوگر Edge (اج) است که شامل تبِ پیش‌نمایش‌ها می‌شود. این موضوع هرچند به خودی خود ایده جدیدی نیست، اما در این نسخه شما چنانچه چندین تب باز داشته‌ باشید می‌توانید پیش‌نمایشی از هرکدام را در لحظه ببینید. همچنین Crackdown Flash (کرک دان فلش) مایکروسافت تأثیر کامل دارد: اکنون اج محتوای فلش نامعتبر را مسدود می‌کند و شما مجبور خواهید بود برای اجرای آن کلیک کنید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، در به‌روزرسانی تازه، فراتر از امکانات مبتنی بر وب، موارد قابل توجه بسیاری وجود دارد. به عنوان مثال، پیش‌نمایش گزینه "نور آبی کمتر" را ارائه می‌دهد که مانند حالت‌های شب بر روی برخی گوشی‌های تلفن همراه است و تدریجاً رنگ‌ها به صورتی تغییر می‌کنند که فشار بر چشمان شما کمتر گردد و به خواب شما لطمه‌ای نمی‌زند.

همچنین شما قادر خواهید بود سربرگ‌های منوی شروع در پوشه‌ها را مرتب کنید. البته اگر از ویندوزفون یا ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنید، این موضوع برایتان آشنا خواهد بود، اما چنانچه تمایل به داشتن مسیرهای میان‌بُر برنامه‌های نرم‌افزار زیادی دارید، قطعاً از آن استقبال خواهید کرد.


اما باز هم پیشرفت‌های دیگری در راهند. از جمله گزینه تقسیم مرکزی نرم‌افزارهای بیشتری با افزایش آگاهی از آنچه در حال اجرای آن هستید و آنچه تمایل به استفاده از آن دارید را خواهید یافت. مایکروسافت همچنین برای این به‌روزرسانی سرگرم ایجاد یک "حالت عکس گرفتن از صفحه نمایش"، یک کاربرد جدید رسمی‌تر برای Cortana (دستیار صوتی ویندوز) جهت مصرف‌کنندگان جدید، یک گزینه "نوسازی ویندوز" مورد تقاضا برای نصب مجدد سیستم عامل و نیز حمایت قوی‌تر از صفحه نمایش‌هایی با شفافیت زیاد است که قبلاً محدود به OneNote (وان نوت) بود.

به نظر می‌رسد همه این ویژگی ها، مطلوب کاربران خواهد بود و به میزان زیادی نیازهای آنان را برطرف خواهد نمود.
 
کد مطلب: 47475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام