۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویندوز ۱۰ پوست می‌اندازد

ایتنا- به‌تازگی شرکت مایکروسافت پروژه جدیدی به نام پروژه نیون (Project Neon) را بر روی ویندوز 10 در دست کار دارد که این پروژه موجب ایجاد تغییرات ظاهری بسیار جالبی در ویندوز 10 خواهد شد.
ویندوز ۱۰ پوست می‌اندازد


به‌تازگی شرکت مایکروسافت پروژه جدیدی به نام پروژه نیون (Project Neon) را بر روی ویندوز ۱۰ در دست کار دارد که گفته می‌شود این پروژه موجب ایجاد تغییرات ظاهری بسیار جالبی در ویندوز ۱۰ خواهد شد.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، ویندوز ۱۰ سیستم عاملی است که بنظر کارشناسان صنعت نرم‌افزار، هنوز نتوانسته است آن‌طور که باید و شاید انتظارات شرکت مایکروسافت را برآورده نماید.
بسیاری از متخصصان معتقدند که اگر به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ در میان نبود، میزان پذیرش این سیستم‌عامل جدید به‌مراتب کمتر از حد کنونی بود.

با توجه به همین امر نیز مایکروسافت تصمیم گرفته است تا پس از پایان دادن به به‌روزرسانی‌های رایگان، به موضوع مهم‌تر یعنی بهبود بخشیدن بخش‌های مختلف این سیستم عامل بپردازد.

 

در همین ارتباط نیز پروژه‌ای جدید به نام پروژه نیون بر روی ویندوز ۱۰ عرضه‌ شده است که هدف آن، ایجاد تغییراتی اساسی در این سیستم عامل است. از جمله این تغییرات، یک رابط گرافیکی کاربری جدید است که طراحی و اجرای آن، ظاهر ویندوز ۱۰ را به‌شدت دستخوش تغییراتی مثبت خواهد نمود.

البته بطوری که گفته می‌شود، این پروژه تا زمان عرضه Redstone 3۳ برای ویندوز ۱۰ به مشتریان عرضه نخواهد شد، اما پیش‌نمایش‌های انجام‌شده خبر از تغییراتی بزرگ را به کاربران می‌دهند.

همچنین گفته می‌شود که این تغییرات بزرگ تنها در پوسته ظاهری اعمال خواهند شد و شامل مواردی مانند استفاده از یک فونت جدید و ساختار رنگ‌بندی متفاوت برای پیکربندی پنجره‌های داخلی ویندوز ۱۰ خواهد بود.
 
کد مطلب: 47472
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام