کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیس‌بوک مجری خبر سی.ان.ان را استخدام کرد

خبرگزاری فارس , 19 دی 1395 ساعت 11:36

ایتنا - براون نقشی به عنوان سردبیر فیس‌بوک ایفا نمی‌کند و در مورد محتوای این سایت هم تصمیم‌گیری نخواهد کرد، اما در حوزه فعالیت‌های تجاری این سایت نقش آفرین خواهد بود.




فیس‌بوک برای سروسامان دادن به نحوه انتشار اخبار در این شبکه اجتماعی کمبل براون مجری سابق شبکه سی.ان.ان را استخدام کرد که روابط نزدیکی با برخی اعضای دولت آینده ترامپ دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، وی قبلا سردبیر یک وب‌سایت آموزشی نیز بوده و از تجارب زیادی در حوزه تولید و انتشار خبر برخوردار است.

براون که سابقه کار در شبکه ان.بی.سی را دارد مدت‌ها معلم نیز بوده و از مدافعان جدی اصلاحات در نظام آموزشی ایالات متحده است. وی به همکاری با سایت آموزشی ۷۴ ادامه خواهد داد ولی به طور تمام‌وقت در فیس‌بوک حضور خواهد داشت.

وی خود در پستی فیس‌بوکی در این زمینه نوشته است: من این ماه به فیس‌بوک می‌پیوندم تا گروه همکاری خبری آن را رهبری کنم. این شغلی متفاوت برای من است، اما می‌خواهم تجارب خودم در اتاق خبر را به فیس‌بوک ببرم و به سازمان‌های خبری و روزنامه‌نگاران کمک کنم تا همکاری نزدیک‌تر و موثرتری با فیس‌بوک داشته باشند.

فیس‌بوک اعلام کرده که براون نقشی به عنوان سردبیر این سایت ایفا نمی‌کند و در مورد محتوای این سایت هم تصمیم‌گیری نخواهد کرد، اما در حوزه فعالیت‌های تجاری این سایت نقش آفرین خواهد بود. باید منتظر ماند و دید آیا این استخدام جدید باعث کاهش انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در فیس‌بوک خواهد شد یا نه.


کد مطلب: 47443

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47443/فیس-بوک-مجری-خبر-سی-ان-استخدام

ايتنا
  https://www.itna.ir