۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

ریزپردازنده‌های جدید ای.ام.دی، موسوم به رایزن، رونمایی شدند

ایتنا - عملکرد پردازنده‌های رایزن نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های شرکت ای.ام.دی یعنی Excavator تا ۴۰ درصد بهتر است
ریزپردازنده‌های جدید ای.ام.دی، موسوم به رایزن، رونمایی شدند


شرکت سخت‌افزاری ای.ام.دی از ریزپردازنده‌های جدید رایزن خود رونمایی کرده و می‌گوید چهار سال را صرف طراحی و نهایی کردن این پردازنده‌ها کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، ای.ام.دی به موفقیت این پردازنده‌ها در بازار امید فراوانی بسته و می‌گوید امیدوار است از این طریق بتواند سهم بیشتری را از بازار سخت‌افزارهای رایانه‌ای به خود اختصاص دهد.

مارک پیپرمستر، مدیر امور فناوری ای.ام.دی می‌گوید این پردازنده‌ها رقیبی مناسب برای پردازنده‌های ۱۴ نانومتری و هشت هسته‌ای شرکت اینتل محسوب می‌شوند.

ای.ام.دی مدعی است عملکرد این پردازنده‌ها نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های این شرکت یعنی Excavator تا ۴۰ درصد بهتر است و عرضه عمومی آنها هم به زودی آغاز می‌شود. قرار است پشتیبانی و ارتقای پردازنده‌های رایزن تا چهار سال دیگر ادامه یابد و هر سال یک نسل جدید از آنها معرفی شود تا سرانجام تا چهار سال دیگر نسل جدیدی از این پردازنده‌ها توسط ای.ام.دی معرفی شوند.

این شرکت می‌گوید قرار است ده‌ها مادربرد و ۱۶ رایانه شخصی جدید با استفاده از پردازنده‌های رایزن طراحی و عرضه شوند و طی روزهای آینده جزییات بیشتری از این همکاری‌ها اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 47440
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام