کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور اپل در قلمرو سامسونگ

گشایش اولین فروشگاه اپل در کره جنوبی

19 دی 1395 ساعت 18:34

ایتنا- شرکت اپل در حال باز کردن اولین مغازه خرده فرشی رسمی محصولات خود در کشور کره جنوبی است.




شرکت اپل اعلام کرد به زودی شاهد نمایندگی‌های رسمی این شرکت در حوزه قلمرو سامسونگ خواهیم بود. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که قرار است اولین شعبه فروشگاه اپل را در سئول، پایتخت کره جنوبی و زادگاه "سامسونگ" افتتاح کند. این شرکت حتی آگهی‌های استخدام برای تأمین نیرو در این شعبه را منتشر کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از The Verge، وجود نمایندگی رسمی اپل در کشور کره تاکنون دور از باور به نظر می‌رسید، اما مردم این کشور نیازهای خود را با استفاده از دو نماینگی غیررسمی اپل در این کشور برطرف می‌کردند. اکنون در سایت شرکت اپل شاهد وجود ۱۴ موقعیت شغلی جدید برای نمایندگی اپل در کشور کره جنوبی هستیم. این موقعیت‌های شغلی شامل مدیر مغازه و نیروهای نابغه اپل (Apple Genius) است.

در روز جمعه شرکت اپل به شبکه خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا با استخدام پرسنل جدید، مردم کره جنوبی را از سرویس‌ها، آموزش‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه مردم در رابطه با محصولات اپل، بهره‌مند سازد.


اولین نمایندگی اپل در کشور کره جنوبی در منطقه ریتزی گانگنام در سئول احداث خواهد شد. بر اساس گزارشی از شبکه خبری یونهاپ (Yonhup News) کره جنوبی، این مکان بالغ بر ۵۵۷ مترمربع وسعت داشته و دارای دوطبقه زیرزمین و یک طبقه یالای همکف می‌باشد. این مکان در منطقه تجاری گاروسو جیل (Garosu Gil) در خال ساخت بوده و در ماه نوامبر به بهره برداری می‌رسد.

اپل در وب سایت خود اعلام کرده است: ما واقعا برای افتتاح اولین شعبه اپل استور در کشور کره هیجان‌زده هستیم. این کشور با فرهنگی غنی، یکی از قطب‌های اقتصادی مهم است و در حوزه ارتباط از راه دور(Telecommunication) و تکنولوژی سرآمد است.
در این بیانیه آمده است: هم ‌اکنون ما در حال استخدام نیرو برای این شعبه هستیم تا بتوانیم به مشتریان خود در این شهر سرویس آموزش و سرگرمی ارائه دهیم.

طبق گزارش‌ها اپل قصد دارد در دیگر مکان‌ها مانند Gangnam و Garosu-gil نیز شعبات خود را به‌زودی افتتاح کند. Garosu-gil خیابانی سه لاینه در سئول است که قطب گردشگری این شهر است و تعداد زیادی رستوران، بار، کافه و کتابخانه دارد. اپل از ابتدا تصمیم گرفت که در سئول، اصلی‌ترین شهر کشور کره جنوبی و پایتخت این کشور اولین شعبه خود را افتتاح کند.
باید منتظر بود و دید که این حرکت از سوی شرکت اپل چه واکنش‌هایی را از طرف شرکت سامسونگ که رقیب اصلی اپل می‌باشد، به دنبال دارد.
 


کد مطلب: 47432

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47432/گشایش-اولین-فروشگاه-اپل-کره-جنوبی

ايتنا
  https://www.itna.ir