کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ‌تاپ مخصوص بازی با سه نمایشگر بزرگ

خبرگزاری فارس , 18 دی 1395 ساعت 9:10

ایتنا - عرضه لپ‌تاپی مخصوص بازی که سه نمایشگر بزرگ دارد و قابلیت سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی را نیز در خود جای داده است.




شرکت Razer در اقدامی بی‌سابقه نمونه اولیه لپ‌تاپی را عرضه کرده که Valerie نام دارد و دارای سه نمایشگر مجزاست که با استفاده از تعدادی لولا در کنار یکدیگر قرار گرفته و به هم متصل می‌شوند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ورج، Valerie اگر چه کیفیت تصویری خارق‌العاده رایانه‌های شخصی را به ارمغان نمی‌آورد، اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی که دوست دارند در هر زمان و مکان قادر به اجرای بازی‌های محبوب خود باشند انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

این لپ‌تاپ با نمایشگرهای خود ۵.۵ کیلوگرم وزن و ۳.۸ سانتیمتر ضخامت دارد. این لپ‌تاپ با هدست‌های واقعیت مجازی مانند Oculus Rift یا HTC Vive سازگاری دارد.

صفحه کلید بزرگ با صفحه تماس مناسب در سمت راست، امکان تابش نور از پشت صفحه کلید که مشاهده دقیق کلیدها را ممکن می‌کند، باتری با عمر طولانی که زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است، امکان کاهش مصرف باتری از طریق خاموش کردن یا تا زدن نمایشگرهای اضافی، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1080 از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ خاص است. قیمت نهایی و زمان عرضه Valerie هنوز اعلام نشده است.


کد مطلب: 47397

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47397/لپ-تاپ-مخصوص-بازی-سه-نمایشگر-بزرگ

ايتنا
  https://www.itna.ir