کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیتی ویژه بر روی نسخه بعدی iOS

18 دی 1395 ساعت 12:03

ایتنا – به نظر می‌رسد که نسخه بعدی سیستم‌عامل iOS به قابلیت ویژه‌ای مجهز خواهد شد که موجب می‌شود تا بتوان از دستگاه‌های میزبان این سیستم با نور خاصی استفاده کرد که مانع از انتشار نور در محیط‌های تاریک می‌شود.




به نظر می‌رسد که نسخه بعدی سیستم‌عامل iOS به قابلیت ویژه‌ای مجهز خواهد شد که موجب می‌شود تا بتوان از دستگاه‌های میزبان این سیستم با نور خاصی استفاده کرد که مانع از انتشار نور در محیط‌های تاریک می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ibtimes، یکی از مشکلاتی که همه کاربران عموما با آن سروکار دارند، استفاده از تلفن همراه در محیط‌های تاریک مانند سینماست.

بطور طبیعی نور نمایشگر تلفن‌های همراه در این محیط‌های تاریک به نحوی بازتاب می‌یابد که مسلما برای افراد دیگر، آزاردهنده و گاه غیرقابل تحمل خواهد بود، به همین دلیل نیز استفاده از تلفن همراه هوشمند در سالن‌های سینما با مشکل همراه است.

حال به نظر می‌رسد که اپل راه‌حلی برای این مشکل اندیشیده است و قرار است تا در نسخه بعدی سیستم عامل همراه این شرکت، قابلیت ویژه‌ای برای کاربران خود در این وضعیت در نظر گرفته شود.

 

بر اساس اطلاعات منتشرشده قرار است تا این قابلیت بانام وضعیت تئاتر نامیده شود و درست مانند وضعیت خواندن که نور نمایشگر را در حد خاصی تنظیم می‌کند، این وضعیت نیز نور نمایشگر را برای محیط‌های تاریک مانند محیط داخل سینما تنظیم خواهد نمود.

البته این قابلیت به نور نمایشگر منتهی نخواهد شد، بلکه بر اساس آن کاربری‌های دستگاه نیز محدود خواهند شد و تماس‌های تلفنی برای مدت زمان فعال بودن این قابلیت محدود خواهند گشت.

با این‌ حال سیستم‌های پیام متنی فعال باقی خواهند ماند تا دستگاه فرد به صورت کامل از کار نیفتند.
شایان‌ ذکر است که گفته می‌شود که این قابلیت با یک لوگو به شکل ذرت بوداده بر روی نسخه بعدی iOS حاضر خواهد بود.
 


کد مطلب: 47391

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47391/قابلیتی-ویژه-روی-نسخه-بعدی-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir