۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
با دستور ریاست جمهوری صورت گرفت

مهلت ۱۵ روزه سازمان خصوصی‌سازی به اعتماد مبین برای تسویه بدهی

ایتنا - در صورتی که ظرف پانزده روز (پنجم الی بیستم دی‌ماه) کلیه بدهی‌های شرکت مخابرات پرداخت شود، اقدام سازمان منتفی شود.
مهلت ۱۵ روزه سازمان خصوصی‌سازی به اعتماد مبین برای تسویه بدهی


سازمان خصوصی‌سازی در مورد فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای مهلت ۱۵ روزه برای تسویه بدهی آنها را صادر کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، تازه‌ترین خبرهای دریافتی از سازمان خصوصی‌سازی حاکی است، بر اساس درخواست سرمایه‌گذاری توسعه اعتماد مبین از ریاست جمهوری مقرر شده در صورتی که ظرف پانزده روز (پنجم الی بیستم دی‌ماه) کلیه بدهی‌های طرف قرارداد پرداخت شود اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای فسخ قرارداد مخابرات منتفی شود.

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه خود آورده که « نظر به اینکه در مورد اقدام این سازمان مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران، اخباری ناقص و در برخی موارد ناصحیح و جهت‌دار انتشار یافته است به اطلاع می‌رساند:
بر اساس درخواست شماره م-۴۸۷-۹-۹۴ مورخ ۳۰/۹/۱۳۹۵ که از سوی طرف قرارداد تقدیم مقام محترم ریاست جمهوری شده و دستور مورخ ۴/۱۰/۱۳۹۵ صادره، مقرر شده است، در صورتی که ظرف پانزده روز (پنجم الی بیستم دیماه) کلیه بدهی‌های طرف قرارداد پرداخت شود، اقدام سازمان منتفی شود.

همچنین به موجب دستور موقت هیأت داوری موضوع ماده ‹۳۰› قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ‹۴۴› قانون اساسی در پرونده کلاسه ۲۱/۹۵/د/ﻫ مورخ ۸/۱۰/۱۳۹۵ که در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۵ به این سازمان واصل شده است تا زمان رسیدگی به خواسته شرکت توسعه اعتماد مبین در خصوص فسخ قرارداد، این سازمان به طور موقت و تا رسیدگی به اصل خواسته خواهان از انتقال سهام شرکت منع شده است. بنابراین سازمان منتظر اقدام خریدار سهام برای انجام کلیه تعهدات و پرداخت تمامی دیون معوقه تا بیستم دیماه سالجاری می‌باشد.»
کد مطلب: 47334
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام